دسته بندی ها
دسته‌ها
لباس مهمانی شیک - آدور استایل

لباس مهمانی شیک

حتما زمانی که به یک مهمانی دوستانه، رسمی و … دعوت میشوید، این نگرانی را دارید که چه لباسی بپوشید‌. در واقع انتخاب و خرید یک لباس مهمانی شیک همواره یکی از اهداف اصلی خانم‌ها است. به طور معمول شما نیز با دردسرهای انتخاب لباس مهمانی روبه‌رو شده‌ايد. با توجه به اینکه صنعت مد روز به روز گسترش پیدا می‌کند لازم است که با مدل‌های مختلف لباس مهمانی شیک آشنا شوید. در ادامه مطلب با انواع لباس مهمانی، مدل‌ها و نحوه‌ی خرید آن آشنا خواهیم شد.

فهرست مطالب

لباس مهمانی شیک چی بخرم؟

شاید در هنگام خرید برای شما این سوال پیش بیاید که لباس مهمانی شیک چی بخرم؟ به طور کلی می‌توان گفت که لباس مهمانی به طور اختصاصی برای مراسم‌های مختلف طراحی شده است. بنابراین باید لباسی را خریداری کنید که مناسب مراسمی باشد که دعوت شده‌ايد. محبوب‌ترین لباس‌های مهمانی همیشه جز آن دسته هستند که مورد پسند بیشتر خانم‌ها واقع شده و خرید آن در سطح بیشتری نسبت به سایر لباس‌ها است. برای پاسخ به این سوال که لباس مهمانی چی بخریم باید گفت که اصول اولیه برای خرید یک لباس را حتما باید رعایت کنیم.

اولین اصل برای خرید لباس مهمانی شیک این است که بهترین مدل را خریداری کنید. در واقع خرید بهترین لباس مهمانی مهم‌ترین هدف برای هر فرد است که مورد توجه قرار می‌گیرد. بهترین لباس مهمانی از طریق تعداد فروش، طرح و رنگ آن قابل تشخیص است و لازم نیست در مورد این موضوع نگرانی باشید.

دومین پاسخی که می‌شود به سوال لباس مهمانی جذاب چی بخریم داد، خرید جدیدترین لباس مهمانی مد روز است. در واقع شما باید لباس مهمانی را خریداری کنید که با استفاده از طراحی‌های روز دنیا تولید شده و با پوشیدن آن یک حضور باشکوه و جذاب را در مهمانی مد نظر داشته باشید. در نتیجه اگر به بهترین طراحی به روز لباس توجه کنید می‌توانید به راحتی یک استایل شیک و جذاب را به خود هدیه دهید.

سومین موردی که باید در خرید لباس مهمانی شیک مد نظر قرار داد، توجه به فرم بدن است. در واقع توصیه می‌شود که قبل از خرید انواع لباس مهمانی ابتدا به فرم بدن خود توجه کنید که جز کدام دسته از استایل‌ها است. در آخر لباس مهمانی خود را مناسب با قد، وزن و سن خود انتخاب کنید. در درجه اول لباس مهمانی شیک زمانی که پوشیده می‌شود، زیبایی خود را نشان می‌دهد. پس اگر این لباس به طور مناسب انتخاب نشود، نه تنها زیبایی نخواهد داشت بلکه زیبایی و درخشش استایل شما را نیز خواهد گرفت.

جلیقه و شلوارک ارغنون - آدور استایل

با توجه به اینکه مدل‌های لباس مهمانی شیک تنوع زیادی دارند‌ خریداران می‌توانند به راحتی متناسب با سبک شخصیتی و سلیقه خود یکی از آن‌ها را خریداری کرده و بپوشند. به طور کلی انواع لباس مهمانی هم شامل لباس مهمانی دخترانه و هم شامل لباس مهمانی زنانه می‌شود که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌، طراحی، رنگ و قیمت متناسب با خود هستند. بنابراین لازم است که این دو مدل لباس به طور کامل معرفی شوند تا در هنگام خرید مشکلی نداشته باشید.

مدل لباس مهمانی شیک دخترانه

لباس مهمانی دخترانه به طور معمول شامل لباس‌هایی مانند کت و شلوار، دامن کوتاه، سارافون و…. می‌شود. مدل دخترانه لباس مهمانی با جزئیات زیبایی مانند دکمه‌های جذاب، چرم، جلیقه، طرح‌های ساده و دخترانه و زیبا طراحی شده و به بازار عرضه می‌شود.

به خاطر داشته باشید که لباسی مناسب دختران است که در عین جذابیت و شیک بودن مناسب سن آن‌ها بوده و بتواند سادگی فرم و استایل آن‌ها را به خوبی نشان دهد‌. در نتیجه لباس مهمانی شیک دخترانه شامل لباس‌‌هایی میشود که طراحی‌های ساده و به روز داشته و بتوان آن را در مراسم‌های مختلف پوشید. از رایج‌ترین لباس مهمانی دخترانه می‌توان به پیراهن کوتاه مجلسی، سارافون، کت و شلوار، اورال، دامن ماهی و…. اشاره کرد.

مدل لباس مهمانی شیک زنانه

اگر می‌خواهید که یک لباس مهمانی شیک زنانه بپوشید که‌ علاوه بر زیبایی و شیک بودن بتواند فرم بدن شما را به شکل خارق‌العاده‌ای نشان داد، حتما طراحی، جنس پارچه‌ و مدل آن را در نظر بگیرید. لباس مهمانی زنانه شامل آن دسته از لباس‌هایی می‌شود که یا استفاده از رنگ‌های گرم و سنگین و همچنین طراحی‌های زیبا مانند گلدوزی و سنگ‌دوزی تولید شده است. شما می‌توانید جدیدترین لباس‌های مهمانی زنانه و دخترانه را در مزون آدور استایل مشاهده نمایید.

مدل لباس مهمانی شیک پوشیده

یکی از انواع مدل‌های لباس مهمانی شیک، لباس مهمانی پوشیده‌ است که طراحی زیبا و پوشیده آن این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در مراسم‌های مختلف از این لباس اسفاده کنید.
در واقع طراحی لباس مهمانی شیک پوشیده دخترانه به گونه‌ای است که دارای آستین بوده و قد آن تا مچ پا می‌باشد. استفاده از ملیله دوزی، سنگ‌دوزی و مواردی از این قبیل بر روی این لباس زیبایی و درخشش آن را بیشتر کرده است. اگر شما نیز از آن دسته دختر خانم‌هایی هستید که دوست ندارید اندامتان مشخص باشد، می‌توانید از انواع مدل لباس مهمانی پوشیده استفاده کنید و با پوشیدن آن در مراسم‌های مختلف احساس راحتی داشته باشید. مزون آدور استایل با ارائه جدیدترین مدل‌های لباس مهمانی پوشیده توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

نکات مهم در انتخاب لباس مهمانی شیک

به طور کلی روند انتخاب و خرید لباس مهمانی کار خیلی سختی نیست اما لازم است که در حین انجام این کار نکات مهمی را مد نظر قرار دهید.

در این قسمت از مطلب مهم‌ترین نکاتی را که در انتخاب لباس مهمانی شیک باید به آن توجه کنید بیان کرده‌ایم. اگر در حین خرید این نکات را مد نظر قرار دهید، در آخر یک استایل شیک و متفاوت خواهید داشت.

مشخص کردن فرم بدن خود

اصلی‌ترین عاملی که برای خرید لباس مهمانی شیک باید به آن توجه کنید، اندام و فرم بدنتان است. در واقع بهترین لباس مهمانی همان است که نقص‌های بدن شما را بپوشاند. اندام‌های متفاوت شامل اندام سیبی، گلابی، مستطیلی، توت فرنگی می‌شود که شما باید تعیین کنید جز کدام دسته قرار دارید.

اندام سیبی: شکل سینه و شانه و به طور کلی بالاتنه شما، نسبت به پایین‌تنه بزرگتر است.

اندام گلابی: قسمت پایین‌تنه بزرگتر و حجیم‌تر از بالاتنه است.

اندام توت‌فرنگی: سرشانه‌ها در این اندام پهن و حجم بیشتری دارند.

اندام مستطیلی: فرم بدن در این مدل کاملا باریک است و انحنا ندارد.

● تعیین بودجه

قبل از اینکه خرید لباس مهمانی شیک را انجام دهید لازم است که حتما بودجه مد نظر خود را تعیین کنید و متناسب با آن خرید خود را انجام دهید. در واقع با توجه به قیمت‌های متنوعی که هر مدل لباس دارد، لازم است که از قبل مشخص کنید تا چه حدودی قصد خرید دارید.

● خرید آنلاین

با توجه به گسترش تعداد فروشگاه‌های موجود برای لباس مهمانی، لازم است که قبل از خرید از وجود و اعتبار آن اطمینان حاصل کنید. به این معنا که خرید آنلاین خود را از یک فروشگاه معتبر  و بدون نقص انجام دهید.

● انتخاب رنگ

رنگ لباس مهمانی شیک یکی از مهمترین نکاتی است که حتما باید آن را مد نظر قرار دهید. رنگ‌ها نقش موثری در نشان دادن زیبایی اندام و استایل شما دارند؛ بنابراین لازم است که رنگ لباس خود را طوری انتخاب کنید که متناسب با رنگ بدن و اندام شما باشد. قبل از خرید تعیین کنید که رنگ بدن شما جز کدام طی از رنگ‌ها است و کدام رنگ لباس بیشتر با آن مطابقت دارد. توجه به این مورد علاوه بر اینکه زیبایی شما را دو چندان مي‌کند، موجب می‌شود که حضور شما در مجلس برجسته‌تر و درخشان‌تر باشد.

● توجه به سایز

به طور معمول قبل از خرید لباس مهمانی شیک نگرانی که برای خانم‌ها وجود دارد، سایز مناسب لباس است. می‌توان گفت که در دنیای مد چیزی با عنوان سایز مناسب برای خانم‌ها وجود نداشته و دلیل این امر تفاوت در سایز بالاتنه و پایین‌تنه است. اگر قصد خرید لباس مهمانی دارید، لباسی را انتخاب کنید که به سایز شما نزدیکترین باشد. به این معنی که لباس مد نظر نه خیلی گشاد باشد و نه خیلی تنگ که قابل پوشش نباشد. انتخاب یک لباس سایز مناسب ظاهر شما را زیباتر نشان خواهد داد؛ بنابراین حتما در خرید لباس به این نکته توجه کنید.

● نوع مهمانی

قبل از خرید لباس مهمانی شیک، نوع مهمانی که به آن دعوت شده‌ايد را در نظر بگیرید. ماهیت مهمانی که قرار این بروید یکی از اصلی‌ترین مواردی است که قبل از خرید حتما باید به آن توجه نمود و خرید لباس را مطابق با آن انجام داد.

● در نظر گرفتن مدل لباس

دقت به فرم و مدل لباس و تناسب آن با فصل مورد نظر نیز می‌تواند در زیب شما تاثیر زیادی داشته باشد. برای مثال اگر در فصل تابستان هستید و می‌خواهید به مهمانی بروید، لازم است که لباس مناسب این فصل را انتخاب کنید. توجه به مدل لباس علاوه بر استایل، بر راحت بودن شما در لباس نیز تاثیر زیادی خواهد داشت.

● توجه به جنس و کیفیت پارچه

برای خرید و انتخاب لباس مهمانی شیک، حتما پارچه و جنس آن را در نظر بگیرید. بعضی از پارچه‌ها کیفیت لازم را نداشته و بعد از یک یا دو بار استفاده، کیفیت روز اول را از دست می‌دهند.
اگر قصد خرید لباس مهمانی را دارید، پارچه‌هایی را انتخاب کنید که حالت نرم و صافی دارند. معمولا پارچه‌های کرپ و ابریشم جز این دسته از پارچ‌ها قرار دارند. البته فراموش نکنید که انتخاب پارچه لباس تحت تاثیر عواملی مانند وزن، قد، فصل، نوع مهمانی، آب و هوا و … است. بنابراین باید در انتخاب آن دقت کافی داشته باشید.

انواع لباس مهمانی شیک

لباس مهمانی شیک در مدل‌ها و انواع مختلفی طراحی شده و به بازار عرضه می‌شود. اگر می‌خواهید که یک استایل شیک و جذاب داشته باشید لازم است که با انواع لباس مهمانی و مجلسی آشنا باشید. البته انواع لباس مهمانی با در نظر گرفتن سلیقه، سبک شخصیتی هر کس، نوع مهمانی، برند تولیدکننده و کشور طراح لباس متفاوت می‌باشد. در ادامه با انواع لباس مهمانی جذاب ایرانی و خارجی در سبک‌ها و مدل‌های مختلف آشنا خواهیم شد.

لباس مهمانی شیک ایرانی

لباس مهمانی شیک ایرانی از دیرباز زیبایی و طراحی سنتی خود را نشان داده و مورد توجه بسیاری بسیاری خریداران چه در داخل ایران و چه در خارج از ایران قرار گرفته است. طراحی ایرانی لباس مهمانی در انواع مختلف بوده و در تعداد زیادی تولید و به بازار روانه می‌شود. عمده‌ترین لباس مهمانی زیبای ایرانی شامل موارد زیر می‌شود:

لباس مهمانی تونیک

یکی از انواع لباس مهمانی ایرانی، تونیک است که بیشتر طراحی آن در قسمت بالاتنه بوده و برای پایین تنه حتما از دامن یا شلوار باید استفاده کرد. تونیک به طور معمول به شکل بلوز و کمی بلندتر طراحی شده و به دلیل طراحی‌های متنوع آن می‌توانید در مهمانی‌های رسمی و شبانه آن را بپوشید.

لباس مهمانی کلوش

لباس مجلسی کلوش جز بهترین لباس مهمانی شیک محسوب می‌شود که از سالیان دور طراحی آن مورد توجه طراحان ایرانی قرار گرفته است.

این مدل پیراهن از قسمت زیر سینه گشاد و به شکل مثلثی است. معمولا خانم‌خای جوان که دارای اندام لاغر و قد بلند هستند از این لباس استفاده می‌کنند.

کت و شلوار

یکی از بهترین پوشش‌ها برای مراسم‌های لباس، کت و شلوار زنانه است. این مدل لباس دارای طراحی و رنگ‌های متفاوتی بوده و موجب می‌شود که اندام خانم‌ها لاغر به نظر برسد. پیشنهاد می‌شود که در کنار کت و شلوار حتما کفش پاشنه بلند بپوشید تا درخشش استایل شما بیشتر شود.  

لباس مهمانی مخمل

پارچه مخمل از قدیم جز زیباترین پارچه‌هایی بوده که طراحی لباس مهمانی شیک ایرانی زیادی بر روی آن انجام شده است. بافت نرمی که این لباس دارد باعث می‌شود که شما در آن احساس راحتی داشته باشید. همچنین استفاده از تزئینات به روز و شیک بر روی این لباس موجب شده تا خرید آن در تعداد بالایی توسط خریداران انجام شود.

لباس مهمانی دکلته

یکی از بهترین لباس مهمانی شیک خارجی لباس دکلته است که به دلیل زیبایی که به اندام شما می‌بخشد، جز به‌روزترین لباس‌های مد جهان قرار می‌گیرد. این مدل بیشتر برای مراسم‌های عروسی و رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لباس مهمانی دکلته در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در بازار موجود بوده و جز محبوب‌ترین ‌ لباس‌های خارجی در سطح جهان محسوب می‌شود.

لباس مهمانی ماکسی

پیراهن مهمانی شیک ماکسی با فرم‌دهی زیبایی که به اندام شما میبخشد، جز زیباترین مدهای جهان به حساب می‌آید. طراحی این لباس به گونه‌ای است که تا مچ پا را پوشش داده و بر روی کفش می‌افتد و این مورد زیبایی اندام و استایل شما را چند برابر افزایش می‌دهد. این مدل بیشتر برای مهمانی‌های شبانه و رسمی پوشیده می‌شود.

لباس مهمانی اورال

لباس مهمانی شیک اورال  از جدیدترین طراحی‌های جهان مد می‌باشد که در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. در واقع شما با پوشیدن این مدل احساس بسیار خوبی خواهید داشت. ساده بودن طراحی این مدل و تنوع زیاد رنگ‌های آن از مهمترین دلایلی است که بیشتر خریداران آن دختر خانم‌های جوان هستند. توصیه می‌شود که برای ست کردن کفش برای لباس اورال حتما از کفش پاشنه بلند استفاده کنید تا ظاهر شما زیباتر نشان داده شود.

خرید لباس مهمانی شیک

فروشگاه آدور استایل با ارائه بهترین لباس‌های مهمانی که با مد جهانی طراحی تولید شده‌اند، یکی از بهترین فروشگاه‌های عرضه کننده انواع لباس مهمانی است که شما می‌توانید خرید خود را از آن انجام دهید.
ارائه اجناس باکیفیت، قیمت مناسب، طرح و دوخت مناسب، کیفیت زیاد پارچه و…. از مهم‌ترین ویژگی‌های یک فروشگاه ارائه دهنده لباس مهمانی است که باید داشته باشد. فروشگاه آدور استایل با برخورداری کامل تمامی ویژگی‌های فوق جز برترین مزون‌های تهران است که مشتریان زیادی را به خود ارائه داده است. اگر قصد خرید شیک‌ترین و جذاب‌ترین لباس‌های مهمانی و مجلسی را دارید می‌توانید به شکل حضوری و آنلاین از طریق سایت آدور استایل خرید خود را انجام دهید.
فروشگاه آدور استایل با راهنمایی کامل شما در زمینه خرید لباس مهمانی شیک به‌روز در آخر یک خرید مطمئن و راحت را به شما هدیه خواهند داد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

لباس مهمانی شیک از کجای تهران بخرم؟

خرید یک لباس مهمانی شیک که بتواند ظاهری زیبا و متفاوت را برای افراد فراهم کند، یکی از امور مهمانی هر خانم و دختر خانمی است. در نتیجه هر فرد قبل از خرید با این مسئله مواجه می‌شود که لباس مهمانی شیک را از کجای تهران تهیه کند؟

امروزه به دلیل اینکه روز به روز تعداد خرید لباس مهمانی افزایش پیدا می‌کند، مزون‌های زیادی به تولید و طراحی انواع لباس مهمانی اقدام کرده‌اند. اما نکته‌ای که مهم است، خرید لباس مهمانی از یک فروشگاه معتبر است که در عین حالی که لباس‌های خود را در بهترین کیفیت ارائه بدهد، قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز داسته باشد. پس برای خرید لباس مهمانی شیک باید به فروشگاه مراجعه کنید که بتواند نیاز شما را در هر زمینه‌ای فراهم کند.

سوالات متداول لباس مهمانی شیک

اولین اصل برای خرید لباس مهمانی شیک این است که بهترین مدل را خریداری کنید. در واقع خرید بهترین لباس مهمانی مهم‌ترین هدف برای هر فرد است که مورد توجه قرار می‌گیرد.

سومین موردی که باید در خرید لباس مهمانی شیک مد نظر قرار داد، توجه به فرم بدن است. در واقع توصیه می‌شود که قبل از خرید انواع لباس مهمانی ابتدا به فرم بدن خود توجه کنید که جز کدام دسته از استایل‌ها است. 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز