دسته بندی ها
دسته‌ها
برچسب ها
کادوی تولد برای همسر

30 ایده جذاب کادوی تولد برای همسر

کادوی تولد برای همسر خانم اصولا خیلی راحت‎‌ تر از انتخاب کردن و خریدن کادو برای آقایان می باشد. چرا که اصولا موارد خیلی متنوعی از هدایا برای خانم‌ها وجود دارد که می‌توان به عنوان هدیه و در مناسبت های زیادی به آن‌ها تقدیم کرد. اما این فراوانی و تنوع برای هدایای آقایان وجود ندارد و خانم ها بیشتر از آقایان دچار سردرگمی هنگام خرید کادوی تولد برای همسر می شوند. البته همانطور که می دانیم یکی از بهترین و ارزشمندترین هدایا برای اغلب بانوان طلا می باشد. حتما شما نیز تجربه کرده اید که هر چقدر و هر مدل طلا و جواهری که برای خانم‌ها بخرید، باز هم با دیدن این هدیه خوشحال و هیجان زده می‌شوند. بعضی از ما معتقد هستیم که شاید ارزش بالای طلا باعث می‌شود که خانم‌ها با دریافت این هدیه احساس ارزشمندی پیدا کنند.

البته این به این معنا نیست که تمام خانم‌ها، فقط طلا دوست دارند و از سایر هدایا لذت نمی برند. از آن جایی که هر یک از افراد روحیه و سلیقه‌ ی کاملا متفاوتی با یکدیگر دارند، پس این امر طبیعی است که همه ی بانوان زیورآلات طلا و نقره را ترجیح ندهند و به آن علاقه ای نشان ندهند. ما در اطرافمان شاهد خانم هایی بوده ایم که به دنبال دریافت کادوهای خاص و ویژه ای از همسرانشان بوده اند و خود نیز کادوی تولد برای همسر را از کادو های خاص و منحصر به فردی استفاده می کنند. بنابراین ما نمی توانیم برای تمامی خانم‌ها یک نسخه ی واحد بپیچیم و به طور قاطع بگوییم که بهترین کادوی تولد برای همسر چیست. به همین دلیل است که ما در ادامه بیش از ده ایده‌ ی کادوی تولد برای همسر را نوشته ‌ایم تا شما بر اساس سلیقه همسر خود یکی از آن ها را انتخاب و برای تولدش تهیه کنید. اگر شما نیز قصد خرید کادوی تولد برای همسر را دارید، برای آشنایی بیشتر با این ایده‌ها که هم مناسب آقایان و هم مناسب خانم ها می باشند، می توانید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

فهرست مطالب

ایده های عمومی برای کادوی تولد

اصولا ایده های بسیار زیادی برای خرید کادوی تولد برای همسر وجود دارد. از جمله این ایده ها می توان به انواع وسایل خانگی و زیورآلات، وسایل آرایشی، بهداشتی، فرهنگی، لوازم سفر و سایر ایده ها اشاره کرد. جالب است بدانید که این تنوع زیاد اغلب باعث سردرگمی افراد برای تهیه هدیه برای همسرانشان می‌ شود. به همین دلیل است که ما در ادامه تعدادی ایده‌ی کلی را که طبقه بندی کرده ایم نوشته‌ و در ادامه با تفکیک کردن روحیه و فعالیت‌های زنانه و مردانه، گزینه ‌های بیشتری را پیشنهاد داده‌ ایم تا شاید در مسیر تهیه‌ ی کادوی تولد برای همسر به شما کمک کند.

 از جمله ایده های متنوعی که می توان برای کادوی تولد به همسرانتان به شما پیشنهاد کرد به شرح زیر می باشند:

عینک آفتابی زنانه یا مردانه

 از جمله بهترین ایده های کادوی تولد برای همسر، عینک آفتابی می باشد. این ایده برای زنان و مردان فوق العاده کاربردی بوده و می تواند هدیه ای خاص و به یاد ماندنی نیز باشد.

● ساعت زنانه یا مردانه

ساعت مچی نیز از جمله هدایایی است که به طور معمول به آقایان هدیه می شود. اما شما می توانید این جسارت را به خرج دهید و این هدیه را به همسر خانم خود نیز هدیه دهید. ساعت مچی از جمله لوکس ترین هدایا محسوب می شود.

● دستبند های زنجیری زنانه یا مردانه

از آن جایی که امروزه هم آقایان و هم بانوان از اکسسوری های متنوعی استفاده می کنند، شما می توانید این هدیه را نیز به عنوان کادوی تولد برای همسر انتخاب نمایید.

اکسسوری - آدور استایل
دستبند چرمی

گوشی موبایل

گوشی موبایل نیز از جمله هدایای پرطرفداری است که اصولا بانوان به آن علاقه بیشتری نشان می دهند. شما می توانید این هدیه را به همسر خود کادو دهید و او را بسیار خوشحال کنید. به خصوص اگر او، این هدیه را لازم داشته باشد.

● لوازم جانبی موبایل

از جمله لوازم جانبی موبایلی که باعث خوشحالی همسرانتان می شود می توانیم به قاب های موبایل اشاره کنیم. شما می توانید با تهیه یک یا چند قاب موبایل و یا آویز های موبایل، یک هدیه فانتزی و دوست داشتنی به همسر خود بدهید و او را بسیار خوشحال کنید.

پاور بانک

پاور بانک از جمله ایده های جذاب کادوی تولد برای همسر می باشد که انتخاب بسیاری از افراد نیز است. در واقع پاور بانک از جمله ابزاری است که امروزه برای تمامی افراد بسیار ملزومی می باشد.

● عطر و لوسیون زنانه یا مردانه

از جمله هدایایی که بسیار کاربردی بوده و افراد زیادی آن را تهیه می کنند و به عنوان هدیه در مراسمات مختلف آن را کادو می دهند عطر و لوسیون های زنانه و مردانه می باشد که هدیه ای مناسب و کاربردی نیز است.

ماساژور

ماساژور های دستی امروزه بسیار پرطرفدار بوده و افراد زیادی خواهان این دستگاه ها هستند. شما می توانید این هدیه ی خاص را برای همسرانتان تهیه کنید و آرامش و راحتی را به آن ها هدیه دهید. به خصوص اگر شغلشان به نحوی است که در ناحیه های خاصی مثل نچ دست یا ما دچار درد و التهاب می شوند.

گوشواره

گوشواره های طلا یا نقره از جمله هدایای ارزشمندی هستند که مناسب خانم ها می باشند. از آن جایی که گوشواره یکی از الزامی ترین اکسسوری های بانوان می باشد، شما می توانید این هدیه را برای همسر خود تهیه کنید.

● لوازم آرایشی

لوازم آرایشی شامل ابزار متعددی است که شما می توانید بر حسب سلیقه و الزام آن ها را برای همسرانتان انتخاب کنید و به عنوان کادوی تولد برای همسر تهیه نمایید. از جمله لوازم آرایشی ها می توان به انواع رژ لب، ریمل ها، کرم های پاکسازی و روشن کننده و سایر لوازم اشاره کرد.

● لوازم برقی آرایشی

 از جمله این لوازم برقی آرایشی می توان به سشوار، بابلیس، اتو مو و از این قبیل اشاره کرد. شما می توانید این ابزار را به عنوان یکی از بهترین کادوی تولد برای همسرتان تهیه کنید. به خصوص اگر این ابزار را لازم داشته باشند، باعث خوشحالی او خواهید شد.

کادوی تولد هنری برای همسر

اگر همسر شما نیز از جمله افرادی است که در حوزه های هنری فعالیت گسترده ای دارد شما می توانید از این ایده هایی که بهترین کادوی تولد برای همسر هنرمند محسوب می شوند استفاده کنند. بسیاری از افراد هستند که اهل کتاب و کتابخوانی می باشند و ترجیح می دهند که در مناسبت ها نیز این نوع هدایا را دریافت کنند و یا کسانی نیز هستند که دوست دارند کادوی مرتبط با حوزه فعالیت خود را دریافت کنند. اگر شما نیز می خواهید که یکی از بهترین کادوی تولد برای همسر خود انتخاب کنید به شما پیشنهاد می کنیم تا هدایای پیشنهادی زیر را تا انتها مطالعه کنید و در نهایت مناسب ترین آن را برای همسر خود تهیه کنید.

کیف دوشی زنانه

● دوربین عکاسی

 اگر همسر شما علاقه ای به عکاسی و این حرفه دارد، یکی از بهترین کادوی تولد برای همسر شما این هدیه می باشد. شما با تهیه این هدیه خوشحالی زیادی را به همسر خود اعطا می کنید.

● لوازم التحریر

اگر همسر شما نقاش، نویسنده، دانشجو یا طراح می باشد شما می توانید ست کاملی از لوازم التحریر را برای ایشان تهیه کنید. برای این کار شما می توانید ست انتخابی را به رنگ دلخواه همسرتان تهیه نمایید.

● هدفون بی سیم

یکی از بهترین کادوی تولد برای همسر هدفون بی سیم می باشد. چرا که اگر همسر شما اهل ورزش بوده و یا مدت زمان زیادی را به گوش دادن پاکست و موسیقی می گذراند، می توانید این هدیه را تهیه کنید تا با کیفیت بهتری این کار را انجام دهد.

● کتاب

اگر همسری کتابخوان دارید، پیشنهاد ویژه ی ما به شما این است که کتابی از نویسنده ی مورد علاقه او برایش تهیه کنید. شما با این کار یکی از بهترین کادوی تولد برای همسرتان را تهیه کرده اید.

پازل

اگر همسر شما به کار ها و بازی های فکری علاقه مند است می توانید پازل های چند هزار تکه تهیه کنید و خودتان نیز بعد ها در ساخت آن، ایشان را همراهی کنید.

گل

 گل بهترین کادوی تولد برای همسر محسوب می شود. چرا که همیشه انتخابی ساده و در عین حال عاشقانه محسوب می شود. شما می توانید از گل های جذابی همچون لاله، ارکیده، یاس و کاملیا استفاده کنید.

بهترین کادوی تولد برای همسر ورزشکار

اگر همسر شما در حیطه های ورزشی مشغول به فعالیت می باشد، شما می توانید هر آن چیزی را که او در این حیطه به آن نیازمند است را برایش تهیه کنید و او را بسیار خوشحال کنید. ما برای شما در این قسمت از مقاله چند ایده کادوی تولد برای همسر ورزشکار قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی هدیه ای معقول و دوست داشتنی را به همسر خود هدیه دهید.

● تشک ورزشی

تشک ورزشی بهترین کادوی تولد برای همسر ورزشکار محسوب می شود. اگر همسر شما این ابزار ورزشی را ندارد، شما با هدیه دادن این ابزار باعث خوشحالی او خواهید شد.

● کفش کوهنوردی

اگر همسر شما اهل کوهنوردی و طبیعت گردی می باشد باید بدانید که داشتن کفش های کوهنوردی متعدد یکی از علایق این افراد محسوب می شود. شما با تهیه این هدیه او را بسیار خرسند خواهید کرد.

● کفش پیاده روی

کفش پیاده روی برای هر فردی که علاقه به پیاده روی دارد بسیار واجب می باشد. اگر همسرتان در این حیطه مشغول به فعالیت است شما می توانید کفش پیاده روی با رنگ دلخواه او تهیه نمایید.

● لباس ورزشی

برای خرید کادوی تولد برای همسر ورزشکار می توانید به این گزینه نیز فکر کنید. لباس ورزشی از جمله ابزاری است که برای ورزشکاران تنوع و تعداد بالای آن ها اهمیت دارد.

● ابزار ورزشی خانگی

 یکی دیگر از گزینه های خرید کادوی تولد برای همسر ورزشکار این است که اگر در منزل خود فضا دارید و همسرتان نیز به ورزش در خانه علاقه مند است می توانید یکی از ابزار مورد علاقه او را تهیه کنید.

خرید کادوی تولد برای همسر شاغل

اگر همسر شما شغلی دارد گه مدت زمان زیادی را در خارج از منزل سر می کند، می توانید هدایایی که در ادامه برای شما ذکر می کنیم را تهیه نمایید. شما با خرید کادوی تولد برای همسر شاغل تان می توانید او را بسیار خوشحال کنید و راحتی را به او هدیه دهید. شما می توانید بر اساس بودجه و سلیقه خود و همسرتان یکی از گزینه های زیر را انتخاب و تهیه نمایید.

کیف زنانه

● ماگ و لیوان دمنوش

یکی از بهترین گزینه ها برای خرید کادوی تولد برای همسر شاغل، خرید ماگ و لیوان های دمنوش می باشد. چرا که می تواند نوشیدنی مورد علاقه خود را در لیوان شخصی خود بنوشد.

● ساعت هوشمند

در نگاه اول شاید به نظر برسد که این هدیه مناسب افراد شاغل نمی باشد. اما باید بگوییم که این هدیه برای افرادی که مدام در حال تماس گرفتن یا چک کردن ایمیل هایشان هستند بسیار کاربردی و مفید می باشد.

● لپ تاپ

 لپ تاپ یکی از بهترین کادوی تولد برای همسر محسوب می شود. بهتر است قبل از خرید این هدیه، متوجه شوید که همسرتان چه مدل لپ تاپی را نیاز دارد و بعد آن را تهیه نمایید.

● کیف

 اگر همسر شما روزانه وسایل زیادی را برای رفتن به سر کار حمل می کند، بهتر است تا یک کیف جادار و البته سبک وزن برای او تهیه کنید. مطمئن باشید که این هدیه یکی از بهترین هدایای او محسوب می شود.

● ظرف غذا

 اگر همسر شما وعده غذایی خود را با خود به محل کار می برد، ظرف غذا بهترین کادوی تولد برای همسر محسوب می شود. شما می توانید ظرف غذایی چند طبقه تهیه نمایید.

● کلاه

 اگر همسر شما شغل آزاد دارد و در گرما و سرما در بیرون از محوطه سرپوشیده کار می کند، به شما پیشنهاد می دهیم تا کلاهی را برای او تهی نمایید. شما می توانید بنا بر فصل مورد نظر کلاه آفتابی یا زمستانی تهیه نمایید.

● دفترچه یادداشت

اگر همسر شما مدام در حال برنامه ریزی و یادداشت کردن می باشد، شما می توانید این هدیه را به عنوان کادوی تولد برا همسر تهیه کنید و او را بسیار خرسند کنید.

● ابزار مورد نیاز شغل

 یکی از ایده های جذاب برای کادوی تولد برای همسر این است که شما قطعه و ابزاری از شغل همسرتان را برایشان تهیه کنید و او را بسیار خوشحال کنید.

بسته بندی مناسب کادوی تولد برای همسر

حال که بیش از ۲۰ ایده کادوی تولد برای همسر را برای شما همراهان بازگو کردیم، باید به این موضوع بپردازیم که چگونه کادوی خود را بسته بندی کنیم. شما باید بدانید که بسته بندی کادو نیز یکی از مهم ترین المان های کادو می باشد. در واقع شما باید به این بخش نیز خیلی اهمیت بدهید و برای این موضوع وقت کافی را بگذارید.

شما برای بسته بندی کادوی تولد گزینه های زیادی را دارید که می توانید بر اساس سلیقه، وقت و بودجه خود هر یک را که دوست دارید انتخاب کنید.

یکی از گزینه های پیشنهادی ما این است که جعبه ی کادو را به همسرتان بدهید! این یعنی اینکه جعبه ای از هدایا را به او تقدیم کنید. شما می توانید جعبه ای کاغذی تهیه کنید و کادو های ریز و درشت خود را درون آن قرار دهید و به همسرتان تقدیم کنید.

ایده ای که می توان برای این کار به شما داد این است که جعبه ای با رنگ مورد علاقه همسرتان تهیه کنید. بنا به سلیقه خود از کادو های فانتزی یا سایر کادو ها استفاده کنید و با سلیقه درون جعبه بچینید. شما می توانید برای زیباتر شدن این جعبه رنگ کادو های خود را نیز هم رنگ یا در تناژ جعبه خود انتخاب کنید. اگر هدایای شما فانتزی است می توانید از المان های فانتزی مثل شکلات ها و عروسک های فانتزی نیز در تزئین جعبه استفاده کنید. همچین شما می توانید از عکس های چاپ شده ی خود و همسرتان نیز در تزئین جعبه استفاده کنید و پک هدیه ای رویایی را به او تقدیم کنید.

نمونه دیگری از بسته بندی کادوی تولد برای همسر بسته بندی آن با کاغذ های مختلف است. شما می توانید از کاغذ های رنگی مورد علاقه او استفاده کنید.

یکی از پیشنهاد های ما در این رابطه، استفاده از کاغذ کاهی و استفاده از گل های طبیعی و مینیمال است. شما با این کار بسته بندی فوق العاده جذابی خواهید داشت.

جاکاراتی - هدیه - آدور استایل

کلام آخر

همانطور که قطعا خودتان نیز می دانید، ایده های بسیار زیاد و متنوعی برای خرید کادوی تولد برای همسر وجود دارد و ما نمی توانیم تمامی این ایده های کادوی تولد برای همسر را در این مقاله ذکر کنیم. ما در این مقاله فقط توانستیم گوشه ای کوچک از ایده های کادوی تولد برای همسر را برای شما علاقه مندان شرح دهیم. اما شما می توانید برای یافتن ایده های بیشتر برای خرید کادوی تولد برای همسر به سایت آدور استایل مراجعه کنید و هدایای نفیس و ارزنده ای را نیز تهیه نمایید.

همانطور که مشاهده کردید ما ۳۰ ایده ی جذاب برای کادوی تولد برای همسر را به شما پیشنهاد دادیم و این ایده ها باعث شدند تا کمی مسیر پیش روی شما برای خرید کادوی تولد برای همسر هموار تر شود.

لازم به ذکر است که بگوییم شما می توانید علاوه بر دادن کادوی تولد همسرتان، او را دعوت به شامی رمانتیک کنید و شبی به یاد ماندنی را برای خودتان بسازید. البته شما می توانید به کمک فرزندانتان کیکی تهیه کنید و فضای منزل را پیش از آمدن همسرتان آماده کنید تا او را فوق العاده خوشحال کنید و تولدی به یاد ماندنی برایش بگیرید.

در واقع از آن جایی که تولد یک بار در سال رخ می دهد ما باید تمامی اقدامات لازم را برای خوشحالی عزیزانمان انجام دهیم تا یکی از بهترین شب های تولد را برایشان رقم بزنیم.

البته همه ی ما می دانیم که همیشه نیازی به تشریفات گسترده و بزرگ نیست و ما می توانیم حتی با برگزاری جشنی کوچک و دو نفره و یا با حضور فرزندانمان، همسر خود را خوشحال کنیم.

در واقع هدف ما از این اقدامات خوشحالی و سرزندگی همسرمان است تا به او بگوییم که همیشه به یادش هستیم و برایمان فوق العاده اهمیت دارد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز