دسته بندی ها
دسته‌ها
برچسب ها
لباس با نوشته های فارسی

لباس با نوشته های فارسی


درباره‌ی لباس با نوشته‌های فارسی و زمان ظهور آن هیچ تاریخ دقیقی در دسترس نیست. اما می‌توان گفت از همان زمان که به لباس از نظر زیبایی نیز توجه شد؛ لباس با نوشته‌های فارسی نیز راه خود را پیدا کردند. امروزه نیز افراد زیادی به داشتن لباس با نوشته‌های فارسی علاقه دارند. این مدل لباس  و تیشرت‌ها را می‌توانید از سایت آدور استایل تهیه کنید و از کیفیت آن اطمینان خاطر داشته باشید. در ادامه اگر تمایل داشتید می‌توانید با ما همراه باشید تا درباره‌ی لباس با نوشته‌های فارسی و همچنین سایت آدور استایل بیش‌تر صحبت کنیم.

فهرست مطالب

انواع تیشرت با طرح نوشته های ایرانی

ساده‌ترین نوع لباس با نوشته‌های ایرانی، حک کردن  نام برند روی گوشه‌ای از تیشرت است. اما امروزه برخی نوشته‌ها چنان محبوب شده‌اند که شما آن را روی لباس‌ها نیز می‌بینید. نوشته‌ها نیز می‌توانند به شکل‌های مختلفی روی لبای قرار بگیرند. مانند گلدوزی کردن یا چاپ کردن که بیش‌تر متداول است. اما بودن کلمات روی لباس‌ها به زمان‌های خیلی دور نیز باز می‌گردد. آن زمان که خانم‌ها مشغول بافتنی بودند. سعی می‌کردند در کنار نقش‌هایی که خلق می‌کنند، کلماتی را نیز روی لباس حک کنند تا جلوه توجه کند. در ادامه به انواع تیشرت‌ها می‌پردازیم که دارای نوشته هستند. این مدل تیشرت‌ها در سایت آدور استایل نیز قرار گرفته است.

تیشرت به همراه نام برند

اغلب افراد دوست دارند تیشرتی که تهیه می‌کنند؛ نام یک برند روی سینه آن و با حروف بزرگ حک شده باشد. زیرا با داشتن این برند روی تیشرت خود احساس لوکس بودن دارند‌. همچنین زمانی که شما یک تیشرت با برند خاصی را می‌پوشید؛ احساس تعلق داشتن به گروه خاصی را دادید و نشان‌دهنده وفاداری شما به آن برند است. یعنی شما پای آن برند ایرانی ایستاده‌اید و از آن حمایت می‌کنید. البته بیش از حد بزرگ بودن نام برند در لباس نیز زیاد خوشایند نیست. زیرا حس تحمیل را به فرد القا می‌کند.

لباس با نوشته های فارسی

تیشرت به همراه چاپ کلمات

استفاده کردن از کلمات بر روی لباس به منظور شکوفایی و رونق بخشیدن به یک مد صورت می‌گیرد. فرهنگ و سبک زندگی هر فرد با توجه به منطقه زندگی متفاوت است. از این رو کلمات چاپ شده روی لباس نیز در هر شهر و فرهنگی متفاوت می‌باشد. طراحان لباس نیز گاهی نمی‌توانند با استفاده از تصاویر مفهوم خود را برسانند. از این رو به کلمات و لباس با نوشته‌های فارسی روس می‌آورند. به همین استفاده از کلمات روی لباس در صنعت روز به روز در حال پیشرفت است. کلمات می‌توانند تاثیر خارق‌العاده‌ای روی فرد بگذارند. اما باید توجه کنید که از کلمات به درستی استفاده کنید. در واقع کلماتی روی لباس شما هست نشان‌دهنده آن چه به آن می‌اندیشید می‌باشد. همچنین قطعا به آن چیز اعتقاد دارید. گاهی از کلمات به منظور شوخی و طنز نیز استفاده می‌شود. پس لباس با نوشته‌های فارسی می‌تواند تنها شامل چند کلمه باشد و مفهوم را کاملا برساند. جهت سفارش لباس خود با نوشته‌های فارسی می‌توانید به سایت آدور استایل مراجعه کنید.‌

لباس با نوشته‌های فارسی مردانه

آقایون اغلب علاقه ندارند که روی تیشرت آن‌ها آرم یا نوشته باشد. معمولا تعداد اندکی آن را می پسندند. از این رو در انتخاب لباس با نوشته‌های فارسی برای آقایون باید کمی بیش‌تر حساس باشید. سعی کنید در آن تیشرت حروف به صورت ریز باشد و از کلمات با سایز بزرگ استفاده نشده باشد. حتما به مفهوم کلمات و جملات نیز دقت کنید که مفهوم درستی داشته باشد و سوء تفاهم ایجاد نشود. در سایت آدور استایل تنوع بالایی از لباس با نوشته‌های فارسی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را با قیمت مشاهده کنید و سپس با توجه به سلیقه‌ی خود آن را تهیه کنید.

لباس با نوشته های فارسی

لباس با نوشته‌های فارسی زنانه

خانم‌ها علاقه‌ی بیش‌تری به داشتن لباس با نوشته‌های فارسی دارند. این نوشته‌ها می‌تواند حالت طنز و یا عاشقانه داشته باشد. اغلب موارد خانم دوست دارند که نوشته تیشرت خود را به همسرشان ست کنند و روی جملات عاشقانه و شکلک استفاده کنند. تیشرت‌هایی که نوشته و چاپ دارند را می‌توانید به صورت سفارشی نیز تهیه کنید. به این صورت که به سایت آدور استایل مراجعه می‌کنيد و جمله مدنظر را به آن‌ها می‌گویید تا روی تیشرت مورد شما چاپ کنند.

موقعیت‌هایی مورد استفاده جهت چاپ لباس

استفاده از لباس با نوشته‌های فارسی در هر مکانی جایز نیست. در ادامه به بررسی موقعیت‌هایی که می‌توانید در آن از لباس‌هایی که نوشته دارند استفاده کنید. می‌پردازیم.

اعیاد و مناسبت‌های مذهبی

در بیش‌تر مواقع در اعیاد و مناسبت‌ها افراد زیادی اقدام به چاپ اسامی امامان با توجه به مناسبت مورد نظر می‌کنند. برای مثال در ماه محرم تیشرت‌های مشکی با نوشته‌های یا حسین بسیار پرفروش است. یا در نیمه شعبان افراد زیادی اقدام به تهیه تیشرت با نوشته فارسی یا مهدی می‌کنند. در سایت آدور استایل نیز این تیشرت‌ها موجود هستند.

اعیاد و مناسبت‌های ملی

در مناسبت‌های ملی نیز می‌توان از لباس با نوشته‌های فارسی استفاده کرد. برای مثال در روز پیروزی انقلاب اسلامی و یا برنده شدن تیم ملی ایران افراد زیادی روی تیشرت خود نام ایران را حک می‌کنند تا ارادت خود به کشور را نشان دهند.

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی لباس با نوشته‌های فارسی پرداختیم. یکی از ترند‌ترین مدل‌های لباس امروزه استفاده از لباس با نوشته‌های فارسی است و مورد استقبال مردم قرار گرفته است. شما نیز می‌توانید با مراجعه به سایت آدور استایل این تیشرت‌ها را تهیه کنید و حتی با همسر خود ست کنید. اگر کیفیت محصول برای شما مهم است. حتما هنگام خرید به جنس تیشرت نیز توجه کنید. زیرا اغلب موارد به جنس تیشرت‌هایی که دارای نوشته هستند توجه زیادی نمی‌شود. بهتر است تیشرت از جنس پنبه باشد و در آن از پلاستیک استفاده نشده باشد. امیدواریم مطالب این مقاله مورد پسند شما واقع شده باشد و از آن بهره برده باشید. از همراهی شما تا انتهای مقاله سپاس‌گزاریم.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز