دسته بندی ها
دسته‌ها
برچسب ها
استایل کژوال

استایل کژوال


امروزه اغلب افراد به تیپ و استایل خود اهمیت زیادی قائل هستند. بیش‌تر مردم دوست دارند در عین سادگی ظاهری زیبا و شکیل داشته باشند. اما ست کردن یک استایل شیک ممکن است کمی زمان‌بر باشد و افراد نتوانند در کم‌ترین زمان بهترین استایل را داشته باشند. از این رو افراد زیادی به استایل کژوال رو می‌‌آورند. ما نیز قصد داریم در این مقاله به بررسی این سبک از استایل بپردازیم و مطالب مهمی درباره‌ی آن خدمت شما ارائه دهیم.

فهرست مطالب

استایل کژوال

اگر بخواهیم ساده‌تر بیان کنیم استایل کژوال به یک استایل که سبک ساده و راحتی دارد، گفته می‌شود. این ست بدون اینکه بخواهید وقت زیادی برای ست کردن اجزای استایل خود صرف کنید، می‌توانید آن را در طول روز استفاده کنید. به عبارت دیگر هر استایلی که سبک رسمی و کلاسیک نداشته باشد را استایل کژوال می‌گویند. اگر جزو افرادی هستید که به دلیل مشغله‌های زیاد کاری فرصت ست کردن استایل ندارید. انتخاب یک استایل کژوال گزینه‌ی بسیار مناسبی می‌تواند باشد‌‌. البته مهم‌ترین موضوع در رابطه با این استایل این است که نمی‌توان آن را به یک مدل یا سبک خاصی از لباس پوشیدن نسبت داد. اما ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با انواع استایل کژوال و استایل کژوال کلاسیک و … آشنا کنیم تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید. در صورت تمایل می‌توانید تا انتها همراه ما باشید.

استایل کژوال کلاسیک

هدف از این نوع از استایل شیک بودن و شیک پوشی است. اغلب افراد از این نوع تیپ و استایل استفاده می‌کنند تا اعتماد به نفس بالاتری داشته باشند. خانم‌ها و آقایون هر دو می‌توانند از این نوع سبک استایل کژوال کلاسیک استفاده کنند و از استایل خود رضایت کافی داشته باشند. در این نوع از استایل برخلاف استایل هنری نباید از چندین رنگ متضاد استفاده کنید. بهتر است برای زیباتر شدن استایل کژوال کلاسیک از رنگ‌های مکمل استفاده کنید. یکی از رنگ‌هایی که کاربرد زیادی در این استایل دارد رنگ طوسی است که بسیار زیبا و شیک است. حال شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه می‌توان یک استایل کلاسیک را به استایل کژوال کلاسیک تبدیل کنیم‌. زیرا استایل کلاسیک رسمی بوده اما استایل کژوال تقریبا نیمه رسمی است. اما شاید قابل تامل باشد که تاکنون بیش از ۸۰ مدل استایل کژوال کلاسیک به دنیای مد معرفی شده است. استایل کژوال کلاسیک یک سبک از استایل است و مناسب افرادی است که ترجیح می‌دهند تا ظاهر تیپ آن‌ها دیروزی باشد اما از ترند امروزی نیز پیروی می‌کند. در‌ واقع این استایل ترکیبی از سبک راحتی و رسمی است.

استایل کژوال مردانه

اغلب آقایون نیز دغدغه داشتن یک استایل زیبا دارند. زیرا می‌خواهند از آن استایل در موقعیت‌های مختلف همچون، مهمانی، محل کار، فعالیت‌های روزانه و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی و… استفاده کنند. استفاده از استایل کژوال بسیار گزینه‌ی مناسبی است که همه‌ی مواردی که آقایون مد نظر دارند را پوشش می‌دهد. زیرا آقایون که به دنبال استایلی هستند که در کنار شیک بودن راحت نیز باشد و بتوانند با مد روز پیش بروند. اگر بخواهیم همیشه مطابق مد روز لباس بپوشیم. قطعا باید هزینه‌ی زیادی پرداخت کنیم. اما اگر از شلوارهای جین یا کتان به همراه تیشرت‌های مختلفی استفاده کنید. این مدل از تیپ همیشه مد است و هرگز از مد نمی‌افتد.

استایل کژوال مردانه
استایل کژوال دخترانه

استایل کژوال دخترانه

دختران جوان وقت بیش‌تری را برای تفریح می‌گذارند. پس استفاده از استایل کژوال برای دخترانه بسیار گزینه‌‌ی مناسبی است. دختران می‌توانند برای داشتن استایل کژوال دخترانه چند بلوز نخی و پنبه‌ای ساده انتخاب کنند. رنگ تیشرت می‌تواند راه راه با ترکیب‌ رنگ زیبا باشد. برای شلوار نیز می‌توانید از جنس کتان یا لی استفاده کنید. استایلی که با این لباس‌ها تشکیل می‌دهید. بسیار مناسب تفریح و گردش است. اگر دختران قصد دارند از استایل کژوال برای محیط کار استفاده کنند بهتر است مانتو جلو بسته تهیه کنند. از مانتوهای جلو باز نیز می‌توانند در فصل گرما و تابستان استفاده کنند. برای فصل زمستان نیز پالتو و کت‌های چرمی گزینه‌های مناسبی هستند. از شلوارهای پارچه‌ای راحت یا کتان گشاد نیز می‌توانید استفاده کنید. در مورد کفش نیز بهتر است از کفش‌‌های اسپرت و نیم بوت و بوت تهیه کنید. در صورتی که محیط کار شما استفاده از مقنعه را الزامی نکرده است. استفاده از روسری و شال ساده و رنگی نیز بسیار گزینه‌ی مناسبی است.

تفاوت استایل کژوال و مینیمال

اگر بخواهیم درباره‌ی تفاوت‌های این دو استایل صحبت کنیم. باید بگوییم که تفاوت آن‌ها در استایل مینیمال شما به دنبال داشتن یک استایل زرق و برق دار نیستید. همچنین در رابطه با رنگ لباس با محدودیت مواجه هستید و بیش‌تر به هماهنگ بودن فرم لباس با بدن شما توجه می‌شود. اما در استایل کژوال راحت بودن لباس و داشتن طرح و رنگ زیبا مدنظر است. اما در هر صورت هر دو استایل طرفداران خود را دارد. همچنین زیبایی مخصوصی نیز دارند.

استایل کژوال ایرانی

در کشور ایران مردم برای پوشیدن لباس باید از قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی کنند. از این رو در پوشیدن لباس با محدودیت‌هایی مواجه هستند. اما استفاده از استایل کژوال یا کژوال کلاسیک در ایران نیز طرفدار دارد و مورد پسند ایرانیان است. همچنین مطابق با قوانین جمهوری اسلامی نیز می‌باشد. به طور کلی هدف از استایل کژوال راحت بودن فرد است که بسیار مهم است. پس شما با رعایت شئونات می‌توانید از این استایل در ایران استفاده کنید و از تیپ خود لذت ببرید.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی انواع استایل کژوال پرداختیم. این نوع استایل که مطابق سلیقه‌ی عموم مردم می‌باشد بسیار شیک و زیبا است‌. زیرا تقریبا استایل شما را نیمه رسمی می‌کند و در هر محیطی حتی محیط کار نیز قابل استفاده است. از مهم‌ترین مزیت‌های این نوع استایل کم خرج بودن آن است. زیرا می‌توانید با تمام لباس‌های اسپرتی که در منزل دارید یک استایل کژوال کلاسیک یا دخترانه تشکیل دهید. همچنین این استایل برای آقایون بسیار مورد پسند است. زیرا می‌توانند در کنار داشتن یک استایل نیمه رسمی از لباس‌های راحت نیز استفاده کنند. امیدواریم این مطلب که در راستای داشتن یک استایل مناسب بود، برای شما مفید واقع شده باشد و بهره‌ی کافی را برده باشید. از همراهی شما عزیزان و بزرگواران سپاس‌گزاریم.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز