دسته بندی ها
دسته‌ها
لباس مهمانی شیک - آدور استایل

لباس مهمانی فانتزی

فهرست مطالب

در دنیای مد و فشن امروز طراحی‌های منحصر به فردی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها به میزان خاصی زیبایی دارند. با توجه به اینکه همه‌ی خانم‌ها برای شرکت در مجالس و میهمانی ها به دنبال یک لباس مهمانی شیک و جذاب هستند انتظار دارند طراحی لباس‌ شان به بهترین شکل ممکن انجام شود. لباس مهمانی فانتزی را می‌توان از انواع لباس مهمانی دانست که به دلیل استفاده از طراحی‌های برتر در دنیای مد امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه با این محصول، انواع مدل‌ها، قیمت و نحوه‌ی خرید آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

منظور از لباس مهمانی فانتزی چیست؟

شاید شما نیز در هنگام خرید این محصول با این سوال مواجه شده‌ايد که منظور از لباس مهمانی فانتزی چیست؟ به طور کلی مدل لباس مهمانی فانتزی به دسته‌ای از لباس‌ها گفته می‌شود که در انواع زنانه و دخترانه تولید شده و در طرح‌های کوتاه و بلند در بازار موجود است. در واقع این مدل لباس بیشتر در طرح‌های فانتزی تولید شده و بیشتر برای افرادی مناسب است که به دنبال یک استایل جذاب و به روز هستند. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید با شرکت در مهمانی‌ها و مجالس بدرخشید و یک انتخاب ایده‌آل داشته باشید، حتما لباس مهمانی فانتزی را مد نظر قرار دهید. به طور معمول این لباس‌ها در طراحی های هنری و خارق‌العاده بوده و اگر شما از آن دسته خانم‌هایی هستید که به آثار تاریخی و برداشت از آن در طراحی‌ها علاقه دارید بهترین گزینه برای شما پوشیدن لباس مهمانی فانتزی است.

 شما میتوانید با پوشیدن آن در مهمانی‌های مجلل و باشکوه بدرخشید. این مدل لباس به گونه‌ای طراحی شده که مورد پسند بیشتر دختر خانم‌های جوان قرار می‌گیرد. در واقع طراحی هنری که این مدل لباس دارد برگرفته ازطراحی‌های قدیمی، فرهنگی و ایرانی بوده و شما با پوشیدن این مدل لباس یک تیپ جذاب و متفاوت در بین دیگران خواهید داشت.

لباس مهمانی - فانتزی- آدور استایل

انواع لباس مهمانی فانتزی

به طور کلی به دلیل استقبال زیادی که از  لباس مهمانی فانتزی به عمل آمده، این مدل در انواع مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می‌شود.

در ادامه از مجموعع کالکشن ها و محصولات آدور برای لباس مهمانی فتنتزی پیشنهاداتی داریم که در ادامه به معرفی هر یک از آن ها پرداختیم :

لباس - مهمانی -فانتزی- آدوراستایل
لباس - مهمانی - فانتزی - آدوراستایل
تیشرت شاهدخت - آدور استایل

●  تاپ کراپ گل شب

یکی از محبوب‌ترین انواع لباس مهمانی فانتزی، تاپ کراپ گل شب است که به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارد در سطح بالایی خریداری می‌شود. این محصول در جنس ابریشمی تولید شده تاپ کراپ گل شب در سه رنگ قرمز، مشکی و آبی در مزون ما موجود می‌باشد و شما می‌توانید مطابق با سلیقه خود یکی از این سه رنگ را خریداری نمایید. طرح این محصول تصویری زیبا از کاشی کاری مربوط به قرن ۱۵ میلادی بوده و معمولا با شلوار فاق بلند و دامن ست می‌شود. شما می‌توانید این تاپ کراپ زیبا را در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها بپوشید. این محصول در جنس ابریشمی تولید شده تاپ کراپ گل شب در سه رنگ قرمز، مشکی و آبی در مزون ما موجود می‌باشد و شما می‌توانید مطابق با سلیقه خود یکی از این سه رنگ را خریداری نمایید.

طرح این محصول تصویری زیبا از کاشی کاری مربوط به قرن ۱۵ میلادی بوده و معمولا با شلوار فاق بلند و دامن ست می‌شود. شما می‌توانید این تاپ کراپ زیبا را در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها بپوشید.

طراحی این لباس به گونه‌ای است که از دل آثار تاریخی تشکیل شده و با استفاده از طراحی‌های هنری قدیمی یک مد جدید ایجاد شده است. نگاه متفاوتی که طراحی این مدل لباس مهمانی فانتزی دارد موجب شده تا در بین سایر لباس‌های لوکس و زیبا، درخشش زیادی داشته باشد.

در تولید این تاپ کراپ از بهترین مواد اولیه باکیفیت، بهترین دوخت و پارچه استفاده شده است. می‌توان گفت که طراحی این لباس توسط فروشگاه آدور نه تنها در بین محصولات ایرانی بله در میان برندهای جهانی نیز زبانزد شده است.

بلوز کراپ

از دیگر انواع لباس مهمانی فانتزی می‌توان به بلوز کراپ اشاره کرد. بلوز کراپ فانتزی از جنس نخ بوده و در طرح‌های‌ قفقازی، لیلی، گردون آبی و گل هندی موجود می‌باشد.

بلوز کراپ - آدور استایل
بلوز کراپ - آدور استایل
بلوز کراپ - آدور استایل
بلوز کراپ - آدور استایل

●تیشرت و شلوار باغ ایرانی

تیشرت و شلوار باغ ایرانی از دیگر لباس مهمانی فانتزی موجود در فروشگاه آدور است که در سایر 36 تا 42 موجود می‌باشد. قیمت تیشرت و قیمت شلوار هر دو در سایت قابل مشاهده است.

لباس مهمانی فانتزی - آدور استایل
لباس مهمانی فانتزی - آدور استایل
لباس مهمانی فانتزی - آدور استایل

همانطور که گفته شد طرح‌های زیبا و خارق‌العاده‌ی لباس مهمانی فانتزی موجب شده که در سطح بالایی مورد توجه خریداران قرار بگیرد. نکته‌ای که لازم است به آن دقت کنید این است که در هنگام خرید و پوشیدن این مدل لازم است که اصول و قواعدی رعایت شود. در این قسمت از مقاله سعی داریم نبایدهایی که در انتخاب این مدل لباس باید مد نظر قرار دهید را برای شما بیان کنیم. اگر انتخاب و خرید لباس خود را با استفاده از این باید‌ها و نباید‌ها هماهنگ کنید، یک استایل زیبا و بدون نقص خواهید داشت.

یکی از نباید‌هایی که در انتخاب و پوشیدن لباس مهمانی فانتزی باید مورد توجه قرار بگیرد، طرح است. در واقع شما در هنگام خرید این لباس باید طرح‌های ساده و زیبا را انتخاب کنید. پوشیدن طرح‌های شلوغ و بدون زمینه نه تنها زیبایی خاصی ندارد بلکه در زمان کوتاه باعث دلزدگی افراد از آن لباس خواهد شد.

نکته‌ی دیگری که نباید در پوشیدن این مدل  لباس صورت بگیرد، رنگ‌ است. انتخاب لباسی که در آن سبک رنگ‌ها رعایت نشده و بدون توجه به اینکه رنگ‌ها با هم خوانایی داشته باشند تولید شده، یکی از مواردی است که باید به آن توجه کنید. برای مثال طراحی‌های فانتزی و هنری به طور معمول به گونه‌ای است که سبک رنگ‌ها در آن در نظر گرفته می‌شود. بنابراین اگر با لباس فانتزی مواجه شده‌ايد که بدون توجه به این آیتم طراحی شده بهتر است که آن را نپوشید.

پوشیدن لباس مهمانی در این مدل  بدون توجه به تیپ و استایل یکی دیگر از نبایدهایی است که می‌توان بیان کرد. در واقع اگر بخواهید صرفا به سلیقه خود اتکا کنید و بدون توجه به اندام خود لباسی را بپوشید که‌ مناسب اندام و استایل شما‌ نیست، فقط زیبایی و شیک بودن را از خود دریغ خواهید کرد.

شومیز

شومیز یکی از بهترین لباس‌هایی که است می‌توانید در مهمانی‌ها بپوشید. در واقع راحتی که این لباس به شما هدیه می‌دهد بهترین دلیلی است که می‌توانید این لباس را به عنوان یکی از لباس‌های برتر انتخاب و خریداری نمایید.

شومیزهای ابریشمی فروشگاه آدور در طراحی‌های کاشی شیراز و دیوانی موجود می‌باشد.

کت و کیمونو

کت و کیمونو برگرفته از آثار و طراحی‌های قدیمی کشور ژاپن می‌باشد که امروزه در بسیاری از مناطق و از جمله ایران کاربردی شده است. مدل کت و کیمونو در طراحی‌های کوتاه و بلند موجود می‌باشد که شما می‌توانید با ست کردن آن با یک شلوارک گشاد یا تنگ، دامن بلند و پیراهن بلند یک استایل زیبا و به روز داشته باشید.

● جلیقه و وست

اگر علاقه‌مند به به دنیای فشن و مد هستید یکی از بهترین مدل لباس‌ها برای شما پوشیدن جلیقه و وست می‌باشد. تنوع وست و جلیقه موجود در مزون بسیار بالا بوده و در انواع مختلف پارچه‌ای، جین، بافت و…. موجود می‌باشد. در واقع شما در هنگام انتخاب این مدل لباس مهمانی فانتزی هیچگونه مشکلی نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید یک استایل زیبا و شیک را برای خود آماده کنید. پوشیدن جلیقه و وست در مهمانی‌ها امروزه به یک ترند و مد تبدیل شده و طرفداران زیادی دارد. در نتیجه توصیه می‌شود که اگر می‌خواهید در بین دوستان و آشنایان خود خاص باشید و یک استایل متفاوت داشته باشید، حتما از یک ست جلیقه و وست استفاده کنید.

مانتوهای وست بسیار راحت و آزاد بوده و با استفاده از پارچه‌های نخی و راحت تولید شده است. از مهم‌ترین مزیت این مدل لباس مهمانی فانتزی می‌توان به این مورد اشاره کرد این این مدل برای افراد در هر سن و اندامی مناسب می‌باشد. برای مثال اگر شما جز خانم‌های توپر و اندامی نیستید می‌توانید این لباس را بپوشید و یا اگر اندام شما لاغر و کمر باریک است نیز مشکلی برای پوشیدن این لباس وجود نخواهد داشت.

●  وست و شلوارک

همانطور که اشاره شد از انواع لباس مهمانی فانتزی پر کاربرد می‌توان به وست اشاره کرد. وست نیز مانند جلیقه بدون آستین بوده و می‌توان آن را به راحتی با هر لباسی ست کرد. ست وست و شلوار یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها برای پوشیدن در مهمانی است که دارای انواع متفاوتی می‌باشد. در واقع می‌توان گفت که تنوع این مدل به گونه‌ای است که علاوه بر مهمانی‌ها و مجالس می‌توانيد در جلسات رسمی و غیر رسمی از آن استفاده کنید. ست کردن وست و با انواع شلوار ممکن بوده و شما می‌توانید با پوشیدن شلوارهای پارچه‌ای ساده، جین، گشاد، کتان و…. در کنار وست یک استایل شیک و جذاب داشته باشید. توصیه می‌شود که برای ست کردن این لباس‌ها با هم حتما به انتخاب رنگ دقت کنید. برای مثال رنگ‌های مخالف هم در ست کردن وست و شلوار در زیباتر شدن استایل شما نتیجه بهتری خواهد داشت.

انتخاب لباس مهمانی فانتزی مناسب

اگر علاقه‌مند به پوشیدن لباس مهمانی فانتزی و به‌روز هستید لازم است که بهترین و مناسب‌ترین نوع آن آن را انتخاب نمایید. در واقع در انتخاب این مدل لباس باید معیارهای مختلفی را مورد توجه قرار دهید تا بتوانید یک استایل شیک و جذاب داشته باشید. برای مثال‌ انتخاب رنگ در خرید لباس مهمانی مدل فانتزی بسیار اهمیت دارد. با توجه به استایل خود و اینکه رنگ پوست شما جز کدام دسته رنگ لباس را انتخاب کرده و سپس خریداری نمایید. یا مثلا در هنگام انتخاب لباس فانتزی حتما توجه کنید که طرح روی آن به روز و شیک باشد. اتنخاب طرح‌های قدیمی و دمده نه تنها باعث می‌شود که استایل قدیمی و خوبی نداشته باشید بلکه فقط یک هزینه اضافی برای شما به بار می‌آورد. توجه به قد و اندام نیز دیگر معیاری است که در انتخاب لباس مهمانی فانتزی حتما باید مورد توجه قرار بگیرد. برای مثال اگر قد شما کوتاه است که از لباس‌های بلند استفاده کنید تا قد شما بلندتر نشان داده شود. یا مثلا اگر شما لاغر جز افراد لاغر هستید، از لباس‌هایی مانند وست و جلیقه استفاده کنید تا لاغری شما را پوشش دهد. پوشیدن لباس‌های تنگ و کوتاه برای افرادی که وزن بیشتری دارند توصیه نمی‌شود.

در نتیجه بهتر است که از لباس‌های بلند و اندازه‌ استفاده کنند. مورد دیگری که باید در انتخاب این محصول مورد توجه قرار بگیرد، خرید از یک فروشگاه معتبر و مطمئن است. امروزه به دلیل افزایش کلاهبرداری‌ها و عرضه لباس‌های بی‌کیفیت لازم است که حتما خرید خود را از جایی داشته باشید که در عین اینکه بهترین لباس را در بهترین کیفیت به شما ارائه می‌دهد، قیمت مناسب و به‌صرفه‌ای نیز خواهد داشت.

قیمت لباس مهمانی فانتزی

بعد از اینکه خرید لباس مهمانی فانتزی را به عنوان یک هدف برای خود انتخاب کردید، اولین موضوعی که با آن‌ مواجه خواهید شد، قیمت لباس است. قیمت لباس مهمانی فانتزی با در نظر گرفتن موارد مختلفی متفاوت می‌باشد. در واقع نمی‌توان یک قیمت ثابت را برای مدل‌های مختلف این محصول در نظر گرفت. برای مثال، با در نظر گرفتن جنس پارچه این لباس، قیمت آن متفاوت محاسبه خواهد شد. برای مثال پارچه‌های با کیفیت و تولید شده از مواد اولیه مناسب قیمت بیشتری نسبت به دیگر پارچه‌ها خواهند داشت‌. البته در این مورد در درجه اول لازم است که به جنس و ماندگاری پارچه دقت شود و قیمت محصول در مرحله بعدی مد نظر قرار بگیرد.

طراحی و رنگ مورد استفاده در این مدل نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت این محصول است. هرچه طراحی که در لباس به کار برده شده سخت‌تر باشد، مسلما قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود‌. در واقع طراحی‌های ریز و کاربردی در تولید این محصول نیازمند حرفه و تجربه و همچنین زمان بیشتری بوده که موجب می‌شود قیمت آن نیز بالاتر برود.

خرید لباس مهمانی فانتزی

لباس مهمانی فانتزی در طرح‌های مختلف و زیبایی موجود بوده و خریداران می‌توانند مطابق با میل و سلیقه خود یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنند. در واقع خرید این مدل لباس متناسب با فرم و اندام افراد صورت می‌گیرد و لازم نیست که از بابت این موضوع نگرانی خواهید داشت. زیبایی و طراحی جذاب این مدل لباس موجب شده تا در سال‌های اخیر در بین برند‌های پرفروش قرار بگیرد و در نتیجه خریداران زیادی را به خود اختصاص دهد. فروشگاه آدور یکی از معتبرترین ارائه‌کنندگان انواع لباس مهمانی فانتزی است که با فروش محصولات خود در بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است. اگر شما نیز جز افراد علاقه‌مند به پوشیدن این مدل لباس هستید می‌توانيد جهت خرید با کارشناسان ما در ارتباط باشید‌.

خرید اینترنتی لباس مهمانی فانتزی

با توجه به اینکه ممکن است با تعداد کمی از مدل لباس مهمانی فانتزی در بازار موجود باشد، فروشگاه‌های زیادی به فروش اینترنتی این محصول اقدام نموده‌اند. در واقع این مدل چون دارای طراحی خاص و منحصر به فردی است، تولیدکنندگان آن بسیار کم بوده و فروشگاه‌های کمی به عرضه و فروش آن اقدام می‌کنند. اما با توجه به اینکه این محصول خریداران زیادی را به خود اختصاص داده، خرید اینترنتی آن توسط فروشگاه آدور برای شما خریداران فراهم‌ آمده تا بتوانید بدون هیچ مشکلی، لباس خود را در طرح‌ و رنگ مورد نظر خریداری کنید. جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با ما در تماس باشید.

سخن آخر

لباس مهمانی فانتزی با بهره گرفتن از بهترین طراحی‌ها و هنر‌های قدیمی چه در سطح داخلی و چه در سطح خارجی به یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های لباس در جهان مد تبدیل شده است. ما در این مطلب ضمن معرفی این محصول، مدل‌های مختلف آن و همچنین قیمت و نحوه‌ی خرید آن را برای شما بیان کرده‌ايم. توصیه می‌شود اگر علاقه‌مند به خرید این سبک لباس هستید حتما از سایت فروشگاه ما دیدن نمایید.

سوالات متداول لباس مهمانی فانتزی

شاید شما نیز در هنگام خرید این محصول با این سوال مواجه شده‌ايد که منظور از لباس مهمانی فانتزی چیست؟ به طور کلی مدل لباس مهمانی فانتزی به دسته‌ای از لباس‌ها گفته می‌شود که در انواع زنانه و دخترانه تولید شده و در طرح‌های کوتاه و بلند در بازار موجود است.

تاپ کراپ گل شب

● بلوز کراپ

● تیشرت و شلوار باغ ایرانی

شومیز

● کت و کیمونو

● جلیقه و وست

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز