دسته بندی ها
دسته‌ها
دستمال سر و گردن

برترین برند دستمال سر و گردن 2020 | یک اکسسوری همه‌کاره و شیک | آدور استایل

دستمال سر و گردن، یکی از اکسسوری‌های جذاب و پرکاربردی است که هر خانمی باید در کمد لباس خود داشته باشد. البته این اکسسوری مختص خانم‌ها نیست و آقایان نیز می‌توانند از آن برای زیباتر کردن استایل خود استفاده نمایند. این دستمال‌ها که با نام‌های باندانا، دستمال کوهنوردی، باف و … نیز شناخته می‌شوند، تأثیر فراوانی در جذابیت و منحصر به‌ فرد نشان دادن استایل شما دارند. در این مقاله از آدور استایل قصد داریم شما را بیشتر با دستمال سر و گردن و دستمال جیبی و کاربردهای جالب آن آشنا نماییم.

دستمال سر و گردن چیست؟

اغلب به دستمال‌های چهارگوش کوچکی گفته می‌شود که شبیه روسری‌های کوچک هستند و طی سال‌های اخیر یکی از ترندهای پرطرفدار دنیای مد بوده‌اند. امروزه استفاده از دستمال سر و گردن در استایل‌های اسپرت و کژوال به یکی از ترندهای موردعلاقه سلبریتی‌ها تبدیل شده است. در فصل تابستان در کنار اکسسوری‌های متنوع، استفاده از دستمال سر کودک بازیگوش و پرهیجان درونتان را بیدار می‌کند. در ادامه با معرفی کاربردها و شیوه‌های استفاده از این اکسسوری به شما نشان خواهیم داد که استفاده از آن کاری بسیار آسان است و به تغییر استایل شما بسیار کمک خواهد کرد.

کاربردهای دستمال سر و گردن چیست؟

اصلی‌ترین کاربرد دستمال سر و گردن، به‌ عنوان یک اکسسوری در استایل خانم‌ها است؛ اما این دستمال‌ها کاربردهای دیگری نیز دارند که از آن جمله می‌توان به ماسک، عرق‌گیر، کلاه، پیشانی‌بند و … اشاره کرد. چند سالی است که استفاده از این دستمال کاربردی در میان ورزشکاران، کوهنوردان، طبیعت گردان و … طرفداران بسیاری پیداکرده است و از آن برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار، جلوگیری از نفوذ عرق به داخل چشم، گرم نگه‌داشتن و ده ها کاربرد مفید دیگر استفاده می‌شود. در این مقاله ما به‌ طور خاص به کاربردهای دستمال سر و گردن در استایل خانم‌ها خواهیم پرداخت.

استایلی شیک با استفاده از دستمال سر و گردن

راه‌های زیادی وجود دارد که شما می‌توانید از طریق آن‌ها دستمال سر را به‌گونه‌ای خاص و متفاوت به استایل خود اضافه نمایید و بدین‌ وسیله استایلی شیک داشته باشید.

 اکسسوری زیبا و بی‌نظیر برای موها

همه‌ی ما می‌دانیم که موی زنان تأثیر فوق‌العاده‌ای در جذابیت آن‌ها دارد. بستن مو و تزئین آن با استفاده از دستمال سر علاوه بر اینکه زیبایی و ظرافت خاصی به موهایتان می‌بخشد یک ایده‌ی بی‌نظیر برای جلب‌توجه و جذابیت بیشتر است. به شیوه‌های مختلفی می‌توانید از دستمال سر و گردن برای تزئین موهای خود استفاده نمایید به‌عنوان‌مثال می‌توانید این دستمال را با سنجاق به موهایتان وصل نموده و لابه‌لای موهای بافته‌شده‌تان آن را قرار دهید یا هنگامی‌که موهای خود را دم‌اسبی می‌بندید آن را از کش مویتان عبور داده و دور دم‌اسبی گره بزنید. فرقی نمی‌کند موهایتان را شینیون کنید یا به صورت ساده باز باشد و یا هر مدل دیگری، این دستمال‌ها در هر صورت جلوه‌ای زیبا به استایل شما می‌بخشند.

اکسسوری جذاب برای کیف

یکی از شیوه‌های جذاب استفاده از دستمال سر و گردن آویزان کردن آن از کیف است. یک دستمال خوش‌رنگ با طرح‌های زیبا می‌تواند بهترین اکسسوری برای کیف‌هایتان باشد. شما می‌توانید با آویزان کردن یک دستمال زیبا و رنگارنگ از گوشه‌ی کیفتان استایلی متنوع و شاد داشته باشید.

سربندی شکیل و زیبا

ساده‌ترین و قدیمی‌ترین روش استفاده از دستمال سر و گردن بستن آن به‌عنوان سربند است. با بستن سربند به شیوه‌های مختلف شما می‌توانید به‌راحتی موهای خود را به عقب هدایت کنید و استایلی خاص و جذاب داشته باشید. در فصل بهار و تابستان استفاده از دستمال سر به‌عنوان سربند می‌تواند مانع از تابش مستقیم نور خورشید به موهای شما شود. مدل‌های متنوعی برای بستن سربند وجود دارد. مدل‌هایی مانند سربند گره‌ای، توربان، مدل موتورسواری و مدل رزت و بستن سربند به سبک زنان دهه 50 میلادی هرکدام جلوه‌ای خاص و منحصربه‌فرد به استایل شما خواهد بخشید.

جایگزینی خاص و متفاوت برای گردنبند

بستن دستمال سر به دور گردن باعث می‌شود صورتتان بیشتر در معرض توجه قرار بگیرد و استایلی شیک و خاص داشته باشید. در این حالت پیشنهاد می‌کنیم موهای خود را به‌صورت دم‌اسبی یا بافت جمع نموده و از گوشواره‌ها و عینک‌های آفتابی بزرگ استفاده نمایید تا استایلی بی‌نظیر و خیره‌کننده داشته باشید.

نکات مهم درباره استفاده از دستمال سر و گردن

  • اگر قصد دارید از دستمال سر برای تزئین موهای خود استفاده کنید حتماً به این نکته توجه داشته باشید که طرح و رنگی را انتخاب نمایید که روی مو به زیبایی دیده شود. همچنین بهتر است رنگ آن با رنگ موهای شما هماهنگ باشد. چنانچه موهای شما هایلایت یا مش شلوغ دارد سعی کنید از دستمال‌های ساده و برعکس اگر موهایتان یک رنگ است از دستمال‌های طرح دار استفاده نمایید.
  • دستمال سر و گردن بیشتر برای استایل های اسپرت و روزانه مانند مهمانی‌های معمولی و دورهمی‌های دوستانه کاربرد دارد و بهتر است در استایل‌های رسمی از آن استفاده نکنید.
  • برای زیباتر شدن استایل بهتر است در انتخاب رنگ دستمال سر و گردن دقت بیشتری به خرج دهید. به‌ عنوان‌ مثال استفاده از دستمال‌هایی با رنگ‌های پاستلی در کنار لباس‌های بهاری و تابستانی استایلی اصیل و زیبا خلق می‌کند. استفاده از دستمال‌های گل‌دار به همراه لباس‌های ساده بارنگ‌های روشن زیبایی خاصی به استایل شما می‌بخشد. جالب است بدانید دستمال‌های سر سیاه‌ و سفید یکی از گزینه‌هایی است که با بیشتر لباس‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع هماهنگ می‌شود.

سخن پایانی

صنعت مد به‌سرعت در حال تغییر است و هر روز یک ترند جدید وارد بازار می‌شود. اگر شما جزو آن دسته از افراد باشید که علاقه‌مندند استایلی به‌روز داشته باشند ممکن است این موضوع کمی برای شما گیج‌کننده باشد و تصور کنید برای آنکه بتوانید با مد روز هماهنگ باشید باید به‌طور مداوم خرید کنید و هر روز لباس جدیدی را به کمد خود اضافه نمایید. این در حالی است که شما می‌توانید با استفاده از اکسسوری‌هایی که دارید استایلی شیک و متفاوت داشته باشید و به ظاهرتان تنوع ببخشید. دستمال سر و گردن یکی از اکسسوری هایی است که هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود و استفاده از آن در هر زمان می‌تواند به شما ظاهری شیک و ظریف بدهد و همه‌ی نگاه‌ها را به سمت شما جلب نماید و همچنین انتخاب آن بعنوان کادو تولد ایده جذابی خواهد بود.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز