دسته بندی ها
دسته‌ها
دستمال سر زنانه

دستمال سر زنانه | یک اکسسوری جذاب برای داشتن استایلی متفاوت

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به مد و زیبایی اهمیت می‌دهید و می‌خواهید همیشه به روز باشید، برای استایل خود به جزئیات بیشتری مثل داشتن یک دستمال سر زنانه نیاز دارید. دستمال‌های سر یکی از جذاب‌ترین انواع اکسسوری‌ زنانه هستند که ترند شده‌اند و در انواع و اقسام طراحی و رنگ به بازار عرضه شده‌اند. اگر می‌خواهید بدانید این دستمال سر زنانه چه کاربرد‌هایی دارد و چطور می‌توانید با کمک آن‌ها استایل شیک و متفاوتی بسازید تا انتهای این مطلب با آدور استایل همراه باشید. ما به شما کمک می‌کنیم تا با نحوه‌ی صحیح بستن این دستمال‌های سر همیشه در جمع دوستان خود بدرخشید.

با دستمال سر زنانه جذاب‌تر باشید!

شاید در نگاه اولی که به این دستمال‌های سر می‌اندازید از خودتان بپرسید این اکسسوری چه کاربردی دارد؟ احتمالاً هیچ خانمی نمی‌تواند این موضوع را انکار کند که به دنبال راهی برای مرتب کردن موها در کمترین زمان ممکن است. دستمال سر راه‌حلی کاربردی و در عین حال جذاب می‌باشد که به شما کمک می‌کند سریعاً مو‌های خود را به خاص‌ترین شیوه‌ی ممکن آرایش کنید. می‌توانید این دستمال سر زنانه را دور سر خود بپیچید و برای رفتن به یک مهمانی و یا دورهمی دوستانه آماده شوید. در ادامه با چند روش بستن دستمال سر آشنا می‌شوید.

1- بستن دستمال سر به روش دختران پاریسی

شاید این عنوان برایتان جالب باشد اما به راستی می‌توانید با این دستمال سرها استایلی شیک و متفاوت برای خود بسازید. بستن دستمال سر را به عنوان یک روش آرایش مو با روسری در نظر بگیرید. می‌توانید دستمال سر را به شکل یک پاپیون درآورده و آن را بالای سر خود ببندید.

2- جذابیت مول موی گوجه‌ای با دستمال سر زنانه

مدل موی گوجه‌ای که در بین خانم‌ها علاقه‌مندان و طرفداران زیادی دارد را با بستن یک دستمال سر بالای سر خود تصور کنید. این مدل مو یکی از ساده‌ترین و در حال زیبا‌ترین مدل مویی است که می‌توانید برای رفتن به مهمانی و تولد از آن استفاده کنید؛ حالا با یک دستمال سر می‌توانید آن را از سادگی درآورده و ظاهری شیک به استایل خود ببخشید. سعی کنید در این روش رنگ رژ لب خود را با دستمال سرتان ست کنید. مثلاً یک دستمال سر قرمز با تنالیته رنگ قرمز به همراه یک رژلب قرمز رنگ ترکیب منحصر به فردی ایجاد می‌کند.

3- بستن دستمال سر به سبک آدری هپبورن

اگر موهای کوتاهی دارید و می‌خواهید با بستن دستمال سر شاهد تفاوت فاحشی در آرایش مو‌های خود باشید، کافی است از این سبک استفاده کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که یک دستمال سر با طرحی خاص و زیبا پیدا کنید و آن را دور سر خود ببندید.

4- موهای دم اسبی خود را با دستمال سر زنانه ببندید.

این ساده‌ترین کاری‌ است که می‌توانید با دستمال سر خود انجام بدهید. اگر همیشه عادت دارید موهای خود را به صورت دم اسبی ببندید، بستن با کش و روش‌های قدیمی را فراموش کنید و با یک دستمال سر به دور مو‌های خود برای یک دورهمی و شب‌نشینی دوستانه آماده شوید.

5- دستمال سر برای موهای کم پشت

اگر مو‌های جلوی سر شما کم پشت است استفاده از دستمال سر کمک زیادی به بهتر شدن آرایش موی شما می‌کند. در این روش علاوه بر این‌که نقص مو‌های خود را مخفی کرده‌اید جلوه‌ی خاصی هم به مو‌های کم پشت خود بخشیده‌اید.

6- بافت مو به کمک دستمال سر

این روش کمی دشوار اما بسیار جذاب است. اگر جزو خانم‌هایی هستید که به بافت مو علاقه‌ی زیادی دارید و مو‌هایتان اکثر مواقع بافته شده هستند می‌توانید با این دستمال سر زنانه تغییر و تحول زیادی در بافت مو ایجاد کنید. به این ترتیب که به کمک این دستمال سر و با به کارگیری آن لا به لای بافت موها نمای جذابی ایجاد می‌شود.

آیا از دستمال سر زنانه فقط برای تزئین و آرایش مو استفاده می‌شود؟

دستمال سر و یا اسکارف‌ها با هدف تزئینی و به عنوان یک اکسسوری‌ تولید و روانه بازار شدند؛ اما استفاده از آن‌ها به هدف تزئینی و پوششی محدود نشد و امروزه شاهد کاربرد‌های گوناگونی از آن‌ها هستیم. به تازگی در میان طبیعت‌گردان، ورزشکاران و… هم از این دستمال‌های سر به عنوان یک ابزار کاربردی استفاده می‌شود. این اکسسوری کاربرد‌های دیگری نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • ماسک
  • عرق‌گیر
  • دستمال گردن، کلاه، پیشانی‌بند و…

شما بسته به نیاز خود می‌توانید از آن‌ها در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید. یکی از مسائلی که در انتخاب دستمال سر مناسب حائز اهمیت است، ابعاد و اندازه‌ی آن است. اگر می‌خواهید دستمال سری داشته باشید که قابلیت استفاده در تمام موارد بالا را داشته باشد و در حین حال برای آرایش مو هم مناسب باشد باید به ابعاد آن و همچنین طرح و رنگ آن حین خرید توجه کنید. برخی از دستمال‌های سر موجود در بازار فقط جنبه‌ی تزئینی دارند و نمی‌توانید به چشم یک دستمال سر چندکاره به آن‌ها نگاه کنید.

نکته‌ی بعدی که حین خرید دستمال سر زنانه باید به آن توجه کنید، خاصیت کشسانی این دستمال و جنس پارچه‌ آن است. برای اینکه دستمال سر شما بتواند تمام کاربرد‌هایی که از آن انتظار دارید را داشته باشد، جنس استفاده شده در دستمال سر باید به اندازه کافی خاصیت کشسانی داشته باشد. خوشبختانه تنوع بالا در طرح و رنگ دستمال سر در آدور استایل موجب شده تا تمام سلایق امکان انتخاب و خرید داشته باشند. برخورداری از ظاهری جذاب، رنگ‌های شاد و طرح‌های متنوع از جمله ویژگی‌هایی است که یک دستمال سر باید داشته باشد. همچنین دستمال سر انتخاب بسیار مناسبی برای هدیه تولد محسوب می شود.

انتخاب رنگ دستمال سر

در انتخاب دستمال سر زنانه برای آرایش مو‌های خود به رنگ دستمال و رنگ مو توجه داشته باشید. اگر موهایی تیره و بدون رنگ دارید بهتر است از رنگ‌های روشن و طرح‌های شلوغ دستمال سر استفاده کنید و چنانچه مو‌های شما بور و یا رنگی روشن دارد استفاده از یک دستمال سر با رنگ تیره جذابیت شما را دو چندان می‌کند. اگر در موهای خود از تکنیک‌های هایلایت و لولایت برای رنگ مو استفاده می‌کنید و موهای شما ظاهری شلوغ دارند، برای بستن دستمال سر بهترین گزینه دستمال‌های تک رنگ و یا دستمال‌ سر با طرح‌های خلوت است.

سخن آخر

یکی از مشکلاتی که اکثر خریداران دستمال سر با آن مواجه می‌شوند، پاره شدن این دستمال‌ها بعد از مدتی استفاده است. از آنجایی که در بازار شاهد محصولات بی کیفیت زیادی هستیم شاید پیدا کردن دستمال سری که جنس مرغوب و کیفیت بالایی داشته باشد کمی مشکل به نظر برسد؛ اما با خرید از یک فروشگاه معتبر مانند آدور استایل نگرانی بابت کیفیت محصول نخواهید داشت.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز