دسته بندی ها
دسته‌ها
بهترین خرید دستمال کت

چرا باید خرید دستمال کت را در اولویت‌های خود قرار دهیم؟

اگر به تازگی برای خرید دستمال کت به فروشگا‌ه‌های پوشاک سطح شهر مراجعه کرده باشید، احتمالا با پوشت‌های متفاوت و خاصی مواجه شده‌اید. شاید کمتر اکسسوری ساده‌ای را بتوانید پیدا کنید که به اندازه دستمال کت در بهبود استایل و ظاهر آقایان این چنین تاثیر بالایی داشته باشد. خرید دستمال کت ، تا زدن و نصب آن چند دقیقه وقت بیشتر از شما نمی‌گیرد، اما همین اکسسوری کوچک تاثیر بسیار زیادی در ظاهر شما خواهد گذاشت. با آدور همراه باشید تا اطلاعات جالب و خواندنی در رابطه با خرید دستمال کت و روش‌های تا زدن آن به دست آورید.

دستمال کت یا پوشت چیست؟

پوشت، دستمال کت مردانه‌ای است که شاید با توجه به نقش زیاد و تاثیرش در زیبایی آنچنان به آن پرداخته نشده است. همانطور که گفته شد پوشت یکی از اکسسوری‌های مردانه است که تاثیر زیادی در خوش‌تیپی آقایان دارد. استفاده از این دستمال به زمانی برمی‌گردد که کارگران مصری برای پاک کردن عرق سر و بدن خود نیاز به دستمالی داشتند، از این رو همیشه دستمالی را با خود حمل می‌کردند. با گذشت زمان این دستمال جنبه کاربردی خود را کم کم از دست داد و از آن بیشتر برای جنبه‌های زیبایی استفاده شد. دستمال کت تنها جنبه زیبایی دارد و در جیب سمت چپ بالا قرا داده می‌شود. استفاده و خرید دستمال کت در دهه گذشته به شدت رو به افزایش بوده است و همچنان به استفاده کنندگان این محصول افزوده می‌شود.

نحوه ست کردن پوشت

هر چند که قوانین سفت و سختی برای استفاده از پوشت وجود ندارد اما اگر به دنبال زیبایی بیشتر هستید این دستمال را به هیچ وجه با کراوات خود ست نکنید. اگر پوشت از لحاظ رنگی با کراوات شما تضاد داشته باشید هارمونی زیبایی در تیپ شما ایجاد خواهد شد. اگر نمی‌دانید چه رنگی از پوشت را استفاده کنید، بهترین انتخاب  رنگ سفید خواهد بود.

خرید دستمال کت

اگر به تازگی به مراسم رسمی دعوت شده‌اید استفاده کردن از پوشت، راهی برای نشان دادن احترام و علاقه خود به میزبان است. استفاده از دستمال کت مربوط به مکان و محل خاصی نیست و شما به راحتی می‌توانید از آن در هر مراسمی از رسمی گرفته تا غیر رسمی استفاده کنید. برای بهره بیشتر از پوشت می‌توانید رنگ آن را با کت و شلوار خود ست نمایید. آدور به شما پیشنهاد می‌کند حتما چند مدل پوشت در منزل داشته باشید تا بتوانید در هر مراسم با ظاهر و جلوه‌‌ای خاص حاضر شوید. یکی دیگر از جاذبه های دستمال کت، اهدای آن بعنوان هدیه تولد است.

روش‌های تا زدن دستمال کت

روش‌های مختلفی برای تا زدن دستمال کت وجود دارند. شما باید با توجه به مراسمی که قرار است در آن شرکت کنید تای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تای چهار گوشه

نام دیگر این طرح، تای تاجی است. این روش از قدیمی‌ترین روش‌های تا زدن پوشت است. هر چه تعداد گوشه‌ها بیشتر باشد، رسمیت پوشت بیشتر می‌شود. اگر می‌خواهید از این مدل تا استفاده کنید در هنگام خرید دستمال کت باید توجه داشته باشید که پارچه به اندازه کافی بزرگ باشد تا به راحتی بتوانید تای مناسبی را بزنید. به دلیل دیده شدن پشت و روی دستمال کت، نیاز است دستمالی تهیه کنید که پشت و روی آن طرح مناسبی داشته باشد.

تای سه گوشه

از این مدل تا تنها برای مراسمات رسمی استفاده می‌شود. استفاده از سه گوشه منظم و متمرکز نشان از قدرت ذهنی بالای فرد استفاده کننده خواهد بود. کارشناسان مد و پوشاک همواره بر این نکته تاکید دارند که این روش تا زدن نسبت به دیگر روش‌ها اعتماد به نفس بیشتری را برای افراد ایجاد می‌کند. لازم به توضیح است که این مدل تا زدن یک مدل سنتی بوده و در حال حاضر طرفداران بسیاری دارد.

تای دو گوشه

این مدل تا زدن از لحاظ رسمیت، بار بیشتری را به دوش می‌کشد. اگر بتوانید این دو گوشه را به صورت اصولی درست کنید، زیبایی این طرح بیشتر خواهد شد. شما برای چند برابر کردن زیبایی این روش تا زدن باید از پارچه‌ای استفاده کنید که پشت و روی آن از رنگ‌های مختلفی استفاده شده است.

تای یک گوشه

این مدل یک روش سنتی بوده و ظاهری شبیه به یک قله کوه دارد. اگر می‌خواهید با صلابت و با اصالت به نظر برسید کافی است از این مدل تای پوشت استفاده کنید. برای زیبایی بیشتر می‌توانید به هنگام خرید دستمال کت پارچه‌ای را انتخاب کنید که اطراف آن تضاد رنگی زیادی داشته باشد تا زیبایی این تای پوشت دو چندان شود.

تای پف دار

این مدل با شکل چند قله تیز و ناهموار شناخته می‌شود. در تای پف دار اصولا نظم خاصی برقرار نیست و همین امر دلیلی بر زیبایی این مدل است.

تای دالبر

این روش تا زدن به ظاهر شما صلابت بیشتری اعطا خواهد کرد. برای ایجاد زیبایی بیشتر می‌توانید در هنگام خرید دستمال کت به رنگ و طرح آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

تای داناوی

این تا یکی از روش‌های نشان دهنده خاص بودن تیپ فرد استفاده کننده است. اگر به طرح‌های خاص و شیکی علاقه دارید، حتما از این روش تا زدن استفاده نمایید.

تای بال‌دار

این مدل با انحنای ایجاد شده، زیبایی را به شما هدیه می‌دهد. اگر تا زدن به این روش برای شما مشکل است‌ می‌توانید از روش‌های دیگر استفاده کنید.

تای مربعی

این مدل تا یکی از جذاب‌ترین روش‌ها برای تا زدن پوشت است. استفاده از تای مربعی به تیپ و شخصیت شما رسمیت می‌بخشد.

تای گل رز

اگه حوصله و دقت زیادی ندارید، این مدل تا زدن را کنار بگذارید! شاید در نگاه اول این مدل خیلی ساده و ابتدایی به نظر برسد اما لازم است بگوییم این مدل یکی از سخت‌ترین‌ها است. اگر بتوانید این تا را به خوبی اجرا کنید، طرح نهایی ایجاد شده یک غنچه گل رز خواهد بود. برای اجرای راحت‌تر و زیبا‌تر این طرح نیاز است که در زمان خرید دستمال کت ، پوشت با جنس ساتن یا ابریشم را انتخاب کنیم.

تای پله‌ای

این مدل بیشتر برای افرادی مناسب است که در عین سادگی پوشت به دنبال سنگینی طرح آن هستند. روش اجرای تای پله‌ای بسیار ساده است و برای درست کردن پوشت به این روش هیچگونه سختی نخواهید داشت.

 

برای مشاهده سایر محصولات فروشگاه اینترنتی آدور استایل به وب سایت ما مراجعه کنید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز