دسته بندی ها
دسته‌ها
روسری زرشکی

برترین برند روسری زرشکی

روسری زرشکی از معدود محصولاتی است که هم افراد بزرگسال و هم افراد کم سن و سال می توانند به راحتی از آن در شرایط مختلف استفاده کنند. در واقع در رنگ زرشکی ما شاهد استفاده از طیف های رنگ گرم مانند رنگ قرمز هستیم که با رنگ‌های تیره مانند مشکی یا سرمه ای کنترل شده است. این طیف رنگی خاص باعث می‌شود که امکان ست کردن آن با رنگ‌های مختلف وجود داشته باشد و کار ما را در حوزه مد و فشن زنانه راحت‌تر کند.

حالا اگر شما برای خرید روسری جدید خود به سراغ روسری زرشکی رفته‌اید در ادامه چند نکته به شما خواهیم گفت که می تواند به انتخاب شما کمک کند.

ترکیب رنگ‌های مختلف از روسری زرشکی

روانشناسی رنگ زرشکی آن را به یک طیف متوسط بین رنگ های سرد و گرم قرار داده که امکان استفاده از آن برای یک محدوده خاص را فراهم می‌آورد و در برخی موارد به هیچ وجه قابل استفاده نیست. به عنوان مثال، اگر شما به دنبال یک روسری مجلسی شیک باشید می توانید روسری های زرشکی مشکی یا روسری زرشکی طوسی را انتخاب کنید.

اما کسانی که به دنبال سبکهای کلاسیک هستند می توانند از روسری زرشکی طرح دار استفاده کنند یا حتی ترکیبی از روسری‌های زرشکی طلایی به همراه رنگ های دیگری مانند مانتو مشکی استفاده کنند. تقویت رنگ خنثی در رنگ مشکی باعث شده که همراه با رنگ های دیگری مانند رنگ طوسی هم امکان استفاده از آن وجود داشته باشد.

روسری و شال زرشکی برای چه کسانی مناسب است؟

اولویت انتخاب اکثر مشتریان در هنگام انتخاب شال و روسری، در نظر گرفتن دیدگاه اطرافیان نسبت به پوشش و نحوه نگاه آنهاست. خوشبختانه رنگ زرشکی برخلاف رنگ قرمز یا رنگ زرد خیلی به چشم نمی آید و به همین دلیل برای استفاده در محدوده های سنی مختلف قابل انتخاب است. البته توصیه ما این است که افراد بزرگسال و بالاتر از 35 سال بیشتر به فکر روسری زرشکی مجلسی با ترکیب رنگ طوسی و مشکی باشند.

اما برای دختران جوان استفاده از پترن های شاد تر مانند الگوهای چهارخانه و الگوهای توپ توپی جذابیت بیشتری دارد. ضمن اینکه این افراد می توانند روسری قواره کوچک را به عنوان تیپ اسپرت استفاده کند که هم زیبایی خاص خود را دارد و هم یک محصول جمع و جور است. نکته‌ای که این افراد باید توجه داشته باشند این است که معمولاً شال زرشکی همخوانی چندانی با رنگ‌هایی مانند رنگ سبز یا رنگ آبی ندارد و اگر به فکر طیف شاد هستید باید گزینه دیگری انتخاب کنید.

روسری زرشکی - آدور استایل
روسری زرشکی - آدور استایل

شال و روسری زرشکی در ایام سال

فلسفه رنگی خاص رنگ زرشکی این امکان را به شما می دهد که برای استفاده از آن در ایام سال محدودیت کمتری داشته باشید. معمولاً این رنگ خاص برای ایام بهار و تابستان انتخاب مطلوبی است که هم به دلیل طیف رنگی خاص آن است و هم گرمای کمتری جذب می کند. البته برای این دو فصل امکان استفاده از پارچه هایی مانند پارچه حریر یا حتی پارچه ساتن وجود دارد که زیبایی روسری زرشکی را بیشتر می‌کند.

معمولاً رنگ زرشکی برای فصل پاییز و انتخاب خوبی نیست و کمتر استفاده می شود. کسانی که قصد استفاده از شال زرشکی برای فصل زمستان را دارند اگر در مناطق برفی باشند از انتخاب خود راضی خواهند بود. انتخاب ما به این افراد روسری زرشکی نخی است که هم برای نگهداری گرما بهتر است و هم راحت تر روی سر باقی می ماند. البته این که شما برای رنگ پالتو خود چه رنگی انتخاب کنید می تواند به شما در انتخاب الگو و طراحی کلی روسری کمک کند.

روسری زرشکی را با چه مانتویی بپوشیم؟

قبل از اینکه به فکر پیاده‌سازی مورد و تیپ خاصی باشید توصیه می‌کنم که یکی از تجهیزات منزل به رنگ زرشکی را با رنگ های مختلف تطبیق دهید. حتی اگر بحث کلی مد و فشن و الگوهای کلی را نادیده بگیرید باز هم متوجه می شوید که این رنگ با رنگ های شاد همخوانی چندانی ندارد. به عنوان مثال شما به همراه روسری زرشکی امکان استفاده از مانتو یا پالتو سبز رنگ یا رنگ‌های دیگری مانند قرمز و زرد را نخواهید داشت.

اگر به استفاده از رنگ زرشکی در شال یا روسری خود اصرار دارید بهتر است به سراغ طیف رنگهای خنثی بروید. به عنوان مثال همراه کردن این رنگ با تیپ طوسی یا تیپ مشکی جذابیت خاصی به چهره شما می دهد. همراه کردن آن با رنگ طلایی یا استفاده از پترن های طلایی در ظاهر کلی آن می تواند جذابیت محصول را بالا ببرد. رنگ زرشکی با رنگ سفید ترکیب خوبی می دهد و می توانید از این الگو برای خرید روسری زرشکی استفاده کنید.

انتخاب شال زرشکی با توجه به رنگ پوست

افراد سفید پوست در انتخاب رنگ شال و روسری محدودیت کمتری دارند و همین موضوع در مورد روسری زرشکی هم صدق می کند. اگر چه این خبر خوبی است اما ممکن است برای دختران نوجوان کمی آزار دهنده باشد. در واقع این گروه برای کسانی که جوش صورت زیادی دارند یا برای کسانی که در صورت خود کک و مک دارند، به هیچ وجه انتخاب خوبی نیست. با این تفاسیر نحوه انتخاب آرایش در آن تاثیرگذار است و می‌تواند تا حدود زیادی آن را کنترل کند.

افرادی که پوست شکلاتی یا تیره دارند می توانند از رنگ روسری زرشکی با تلفیق رنگ های بازتر استفاده کنند. رنگ زرشکی برای افرادی که پوست گندمی دارند یا قهوه ای هستند انتخاب چندان جالبی نیست و توصیه می شود که رنگ غالب را از رنگ‌های شادتر انتخاب کنند. روسری های زرشکی طرح دار به این افراد کمک می‌کند تا هم از رنگ دلخواه خود استفاده کنند و هم جذابیت ظاهری خوبی داشته باشند.

روسری زرشکی از کجا بخریم؟

برای خرید این محصولات کار سختی ندارید و فقط کافی است که محصولات ما را در قسمت فروشگاه آدور استایل ببینید. هر کدام از این محصولات توضیحات کاملی دارند که شما با توجه به سلیقه شخصی و نیازی که دارید می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و یا حتی آنرا به دوستان و نزدیکانتان کادو دهید. در نهایت اگر مشکلی داشتید می توانید با کارشناسان ما مشورت کنید تا آنها آخرین مشاوره ها را در مورد خرید روسری زرشکی جدید در اختیار شما بگذارند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز