دسته بندی ها
دسته‌ها
بهترین انتخا شال و روسری برند

شال و روسری برند – مزایا و معایب

در مطالب قبلی در مورد برند های ایرانی و خارجی در زمینه تولید شال و روسری صحبت کردیم، اما آیا واقعا انتخاب شال و روسری برند یک موضوع مهم و حیاتی است؟ آیا استناد کردن به یک برند برای سنجش کیفیت معقولانه است؟ آیا انتخاب شال و روسری ایرانی کیفیت پایین‌تری نسبت به برندهای خارجی نصیب ما می کند؟ آیا برند می تواند نشان دهنده ویژگی خاص در یک محصول باشد؟

این سوالاتی است که احتمالاً قبل از انتخاب شال و روسری برند برای شما اهمیت پیدا می‌کند و در بیشتر موارد در خرید شال و روسری خود به مسئله مارک آن ها توجه می کنید.

چرا شال و روسری برند محبوب است؟

استفاده از برندها و مارک ها در حوزه فشن بسیار مهم است و در بیشتر موارد به عنوان معیار اصلی انتخاب در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال، ممکن است بسیاری از افراد بدون توجه به کیفیت محصول یا شرایط تولید آن، به سراغ برند های معروف مانند برند گوچی یا برند میس اسمارت بروند. در حقیقت برند تبدیل به یک ابزار برای سنجش کیفیت محصول شده و معیار قضاوت بسیاری از خانم ها محسوب می شود.

 آیا توجه به برند منطقی است؟

پاسخ دهندگان به این سوال در دو گروه قرار می گیرند که برخی از آنها موافق توجه به برند تولید کننده شال و روسری هستند و برخی نیز کیفیت آنها را در اولویت قرار می‌دهند.

کسانی که شال و روسری برند را ترجیح می‌دهند و معتقدند که این برندها امتحان خود را پس داده اند و در حال حاضر هم کیفیت همه محصولات آنها در بازار ایده آل است. این ایده از این جهت درست است که برند ها برای حضور در بازار برنامه ریزی کامل و دقیقی دارند و به همین دلیل نهایت تلاش خود را به کار می گیرند تا مشتریان فعلی را از دست ندهند و مطابق با مسیر آنها حرکت کنند.

البته تجربه نشان داده که صرفاً توجه به برند نمی تواند در جریان خرید انتخاب خوبی باشد. برندهای زیادی هستند که در زمینه تولید کالاهای لوکس و چرم فعالیت می‌کنند و محصولات درجه یک دارند. اما این سابقه آنها به معنی بالا بودن کیفیت محصولاتی در زمینه اکسسوری نیست. بنابراین گروه دوم معتقدند که به جای توجه به شال و روسری برند بهتر است به کیفیت تولید آنها و شرایط استفاده از آنها توجه شود.

چه برندهایی در بازار شال و روسری داریم؟

برند های تولید کننده شال و روسری زیاد هستند و کیفیت محصولات آنها با یکدیگر متفاوت است. اما اگر بخواهیم از معروفترین برندهای شال و روسری را معرفی کنیم باید به چند مورد زیر اشاره کنیم:

  • برند گوچی: این یک برند ایتالیایی در زمینه تولید محصولات مرتبط با مد و فشن است که کالاهای لوکس و چرم را با بهترین کیفیت تولید می‌کند و اکسسوری هایی مانند شال و روسری هم در بین محصولات آنها وجود دارد.
  • برند لویی ویتون: محصولات این برند با علامت LV به بازار عرضه می شوند و یک برند قدیمی فرانسوی در حوزه مد و فشن محسوب می شود. کسانی که به شال و روسری برند علاقه دارند می‌توانند از این برند به عنوان با ارزش ترین برند جهانی استفاده کنند.
  • برند ورساچه: تولیدات ورساچه فقط محدود به شال و روسری نمی شوند و امروزه از طراحان مشهور دنیا در حوزه مد و فشن استفاده می‌کنند تا بازار شال و روسری دنیا را به خود اختصاص دهد. این برند ایتالیایی یک رقیب گردن‌کلفت برای گوچی محسوب می‌شود.
  • برند شنل: این یک برند فرانسوی در تولید شال و روسری است که ظرافت و ذوق هنری در محصولات آنها به عنوان مهمترین ویژگی شناخته می شود. خوشبختانه کیفیت محصولات این برند بسیار خوب است و کیفیت های متفاوتی دارد.
  • برند آکر: اگر به شال و روسری ترک علاقه دارید و احساس می کنید که برند های دیگر محصولات گران قیمت دارند، تنوع و زیبایی این محصولات در سطح بسیار خوبی بوده و به عنوان یک گزینه اقتصادی شناخته می شود.

برای خرید شال و روسری برند چه کار کنیم؟

اگر برای شما برند تولید کننده شال و روسری در اولویت قرار دارد و احساس می کنید که این برندها قبلاً امتحان خود را پس داده‌اند، بهتر است محصولات آنها را با احتیاط بیشتری انتخاب کنید. مثلاً فرض بگیرید که شما به فکر انتخاب شال و روسری ترک هستید و برند آکر را انتخاب کرده اید. به جای این که خرید خود را به صورت قطعی از این برند انجام دهید و مطمئن شوید که حتماً باید آن را انتخاب کنید، گزینه های دیگر موجود در بازار را هم بررسی کنید. این بررسی زمانی جدی تر خواهد بود بعنوان مثال قصد دارید شال و روسری مورد نظرتان را بعنوان هدیه تولد به دوستتان اهدا نمایید. در این حالت انتخاب سخت تر خواهد بود.

به عنوان مثال به سراغ برند های فرانسوی و ایتالیایی و حتی شال و روسری ایرانی بروید و ببینید که کیفیت محصولات آنها در حوزه پارچه ابریشم به چه صورت است. اگر احساس کردید که این برند هنوز هم بهترین محصول را به بازار عرضه کرده با خیال راحت آن را انتخاب کنید. اما اگر محصول با کیفیت تر و بهتری در بازار وجود دارد خود را در قید و بند شال و روسری برند قرار ندهید و مطمئن شوید که بهترین محصول ممکن را انتخاب کرده اید.

امیدواریم این اطلاعات به شما در انتخاب شال و روسری مناسب و در کنار آن در انتخاب برند معتبر به شما کمک کند. اما اگر سوالی دارید با کارشناسان ما مطرح کنید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز