دسته بندی ها
دسته‌ها
برچسب ها

نکات مهم در انتخاب چسب اکستنشن مژه

یکی از دغدغه های اصلی در اکستنشن مژه، انتخاب و استفاده از چسب مژه خوب و با کیفیت است. برای اینکه اکستنشن مژه بی دردسری داشته باشید باید سالن معتبر و همچنین مژه کار حرفه ای که کارهایش را دیده اید، انتخاب کنید. در اینجا 10نکته مهمی که باید درباره چسب مژه و اکستنشن بدانید را آورده ایم:

انتخاب بهترین چسب اکستنشن مژه

احتمالا بزرگترین نگرانی در مورد گسترش استفاده از اکستنشن مژه ، ترکیب چسبی است که مورد استفاده قرار می گیرد. در حالی که بیشتر سالن های آرایشی معتبر بیشتر از اینکه نگران استفاده از چسب در نصب اکستنشن ها باشند از این موضوع خوشحال هستند که این موضوع طرفداران زیادی پیدا کرده است . افرادی که برای اکستنشن مژه از آرایشگرهای خانگی و یا سالن های کوچک خدمات می گیرند باید بدانند مژه کارهای آماتور ممکن است که اطلاعات زیادی راجع به چسب دائمی برای اکستنشن مژه نداشته باشند.

10نکته مهم برای استفاده از چسب اکستنشن مژه

1- چسب نامرغوب باعث ریزش مژه ها میشود. ناراحت کننده ترین قسمت اکستنشن مژه زمانی است که مژه های زیبا و بلندی که هزینه زیادی برای آن پرداخت نموده اید شروع به ریزش می کند، برای این مشکل راه حلی وجود دارد. چسبی که برای اکستنشن استفاده شده ، تا زمانی دوام خواهد داشت که مژه اصلی شما نروییده باشد. اگر قبل از رویش مجدد مژه شما ، اکستنشن ها شروع به ریزش کنند پس حتما مشکلی در فرایند نصب آن وجود داشته است ( می تواند به علت استفاده از چسب نامرغوب و یا بی تجربه بودن آرایشگر شما باشد)

چسبی که حساسیت و بیماری ایجاد نکند. چسب اکستنشن مژه در و رنگ سیاه و بی رنگ در بازار موجود است. برخی از چسب های اکستنشن مژه برای چشمان حساس و یا آلرژیک طراحی شده اند، مانند چسب های پیشرفته شرکت blink  که از چسب ضعیفی استفاده می کند و دوام آن بین 1 تا 3 هفته است و به آرامی (10-20 ثانیه) خشک می شود. چسب های دیگر معمولا به مدت حداکثر 6 هفته دوام دارد، بنابراین در رابطه با این موضوع حتما با آرایشگر خود مشورت کنید.


2 – چسب های حرفه ای. در دنیای حرفه ای های مژه ، چسب فقط خشک نمی شود بلکه به جزئی از مژه تبدیل می شود و در مجاورت هوای طبیعی رطوبت خود را از دست نمی دهد. اگر خلاف این را مشاهده کردید بدانید که آرایشگرتان مورد اعتماد نیست.


3-جداکردن مژه ها. هرگز خودتان مبادرت به جدا کردن اکستنشن از مژه تان نکنید. ممکن است این کار منجر به آسیب جدی و دائمی مژه های طبیعی تان بشود.

4- استفاده از چسب نامطمئن ؟! ممکن است شما هزاران تومان برای یک پیوند اکستنشن مژه در یک سالن معتبر پرداخت کنید اما خیالتان از این بابت که از چسب های استاندارد و با کیفیت بالا استفاده می کند، راحت باشد. اما به ریسک این که مبلغی بسیار کمتر از این در یک سالن آرایشی ناشناخته پرداخت کنید و آسیب جدی ببینید واقعا نمی ارزد!

به هر سالنی که مراجعه می کنید، آرایشگر موظف است که برند چسب مژه را به شما معرفی کند و شما هم تنها بعد از اینکه از کیفیت آن مطمئن شدید اقدام به اکستنشن کنید. بعضی از برندهای معروفی که در تبلیغات مشاهده می کنید نیز از این قاعده مستثنی نیستند و ممکن است سبب آسیب های جدی پوستی شوند. اگر آرایشگرتان از گفتن برند چسب خودداری کرد، مطمئن باشید یک جای کار می لنگد.

5- بوی خاص چسب ! اگر مایل هستید که از چسب های بهداشتی و پزشکی برای اکستنشن شما استفاده شود باید کمی بوی بد آن را نیز تحمل کنید. بوی بد چسب نهایتا 2 ساعت ادامه خواهد داشت اما از شر عوارض چسب های اکستنشن غیربهداشتی در امان خواهید بود. بعضی از افراد ممکن است به چسب حساسیت داشته باشند و کمی چشمهایشان مرطوب هم شود و حالت چسبندگی داشته باشد اما تمام این اتفاق ها بعد از یک روز ناپدید خواهند شد.

6- رطوبت! ممکن است تعجب کنید اما طراحان و آرایشگران از ترفند کوچکی به نام رطوبت استفاده می کنند تا کارشان را سریع تر و راحت تر انجام بدهند، به این صورت که در محلول چسب مقدار کمی مرطوب کننده وجود دارد که سبب می شود کار چسباندن مژه های مصنوعی به طبیعی آسان تر صورت بگیرد. در واقع اگر در هوای خشک این پیوند صورت بگیرد مدت زمان بیشتری را باید منتظر خشک شدن بمانید و همچنین کیفیت خوبی را مشاهده نخواهید کرد.

7 – حمام نکنید. اگر اولین بارتان است که اکستنشن مژه انجام می دهید، به این موضوع توجه داشته باشید که با توجه به نوع چسب استفاده شده ، تا حداقل 24 ساعت دوش نگیرید. میدانم که زمان زیادی است اما برای سلامتی تان این کار را بکنید، فکر بدی هم نیست که در این مدت خودتان را با یک کتاب خوب و یا فیلم جذاب سرگرم کنید.

8-ریمل نزنید. شما در حال خریداری یک لوازم آرایش دائمی هستید: به این معنی که دیگر نیاز ندارید تا زمان پایان اکستنشن، ریمل خریداری کنید. اما اگر خیلی به مژه های بلند علاقمند هستید و حتی اکستنشن هم راضیتان نمیکند ، از ریمل هایی استفاده کنید که پایه روغنی نداشته باشند . ریمل های روغنی سبب بروز حساسیت در چشمان شما شده و ممکن است مشکلات زیادی ایجاد کنند. اما حتی اگر از ریمل های با پایه آب استفاده می کنید هم به مقدار کم.

9- استفاده از روغن. هرگز تلاش نکنید که خودتان اکستنشن مژه را جدا کنید. بعد از مبلغ زیادی که به آرایشگرها پرداخت کرده اید ، ریسک خراب شدن را به جان نخرید. اگر چسب مژه تان خیلی سفت شده و اذیت تان می کند میتوانید با مقدار بسیار کمی روغن نارگیل و یا روغن زیتون مژه هایتان را چرب کنید.البته حواستان باشد که اگر این مقدار زیاد باشد ممکن است کل اکستنشن تان جدا شود.

10- ترمیم اکستنشن مژه.  چون تارهای مژه مصنوعی روی مژه های طبیعی شما چسبانده میشوند و مژه های طبیعی شما بعد از چند هفته رشدشان کامل شده و میریزند به همین دلیل به همریختگی در مژه ها حس میشود. مانند هر محصول آرایشی دیگری ، اکستنشن مژه نیز نیاز به تجدید دارد تا کیفیت اولیه اش حفظ شود. برای جلسات بعدی ترمیم اکستنشن با آرایشگر خود هماهنگ کنید و ملاقات تان را فراموش نکنید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز