دسته بندی ها
دسته‌ها
برچسب ها

ترفندهایی برای خوش تیپی آقایان_قسمت اول

همیشه اینگونه به نظر می رسد که خانم ها به دنبال جذابیت هستند و نسبت به لباس پوشیدن حساسیت زیادی به خرج می دهند. این در حالی است که مردان نیز در لباس پوشیدن خود سعی می کنند جذابیت استایل خود را حفظ نموده و ظاهری مرتب و منظم داشته باشند. گاهی انجام این کار برای مردان کمی سخت به نظر می رسد چرا که نمی توانند به راحتی لباسش های مناسب را برای خود پیدا کنند. برای این که بتوانید ظاهری جذاب را برای خود به وجود بیاورید باید نکات و ترفندها و ایده هایی را مد نظر قرار دهید که به شما کمک می کند تا بتوانید مدل و رنگ لباس را به خوبی با یکدیگر هماهنگ و ست کرده و استایل زیبایی را از خود ایجاد کنید. برخی از مردان گمان می کنند که این نکات و ترفندها را به خوبی می دانند اما با این وجود توصیه می کنیم این مقاله را از دست نداده و با ما همراه باشید تا بتوانید ظاهری جذاب و مرتب را برای خود بسازید. برای ایجاد جذابیت در ظاهر نکاتی وجود دارد که گاهی ساده از کنار آن می گذریم؛ ما سعی کرده ایم تمام این نکات را یک جا جمع کنیم تا بتوانید از آن ها استفاده کرده و به عنوان مردی خوش تیپ و شیک پوش محسوب گردید.

 

صول بستن دکمه کت هایی که دارای سه دکمه هستندپدر خصوص کت های سه دکمه نکات بسیاری وجود دارد که یکی از مهمترین آن ها اطلاع از بستن دکمه های آن می باشد. در خصوص سه دکمه ای که بر روی این کت ها وجود دارد از بالا نام اختیاری و همیشه و هرگز نامگذاری شده است. این بدان معنی است که دکمه بالایی کت خود را با توجه به سلیقه و نظر خود می توانید باز گذاشته و یا آن را همیشه بسته نگه دارید. در خصوص دکمه وسطی باید به یاد داشته باشید که این دکمه همیشه باید بسته باشد چرا که در صورت بسته بودن این دکمه موجب می شوید تا کت به زیبایی بر روی اندام شما بنشیند. در مورد دکمه پائینی این مدل از کت ها باید بگوئیم که هرگز نباید آن را ببندید. در اصل کت های سه دکمه به شکلی طراحی و دوخته شده اند که اگر دکمه پائینی آن بسته باشد مانع از حرکت شما خواهد شد و موجب می شود اندام شما جلوه بدی پیدا کند و این اصلا برای ظاهرتان مناسب نمی باشد و می تواند به خوش تیپی و شیک پوشی شما آسیب جدی وارد کند.

 

آگاهی از مدل کتی که فیت تن تان است

برای این که بدانید چه مدل کتی اندازه و فیت تن تان است باید به سرشانه لباس خود توجه داشته باشید. درزهایی که سرشانه لباس دارد باید هم اندازه و هماهنگ با استخوان های شانه باشد و آستین لباس نیز باید درست از محلی که بازوها به شانه متصل شده اند شروع شده باشد. اگر درزی که بر روی شانه وجود دارد از استخوان شانه بالاتر باشد و یا کمی از آن پائین تر باشد به این معنا است که کت اندازه شما نمی باشد و بهتر است به دنبال گزینه دیگری باشید. برای این که بتوانید کت اندازه خود را پیدا کنید می توانید از روش دیگری هم کمک بگیرید و آن هم اینکه کنار دیوار قرار بگیرید و بازوی خود را به دیوار تکیه بدهید. شانه خودتان باید پیش از شانه کت با دیوار برخورد داشته باشد. اگر شانه کت زودتر با دیوار برخورد داشت باید در نظر داشته باشید که این کت اندازه شما نیست و بهتر است به دنبال موردی باشید که کاملا اندازه تان است و می تواند استایل شما را بهتر نشان دهد.

انتخاب کفش مناسب پیش از آماده شدن

بسیشتر مردان زمانی که قصد آماده شدن دارند کفش را در آخرین مرحله انتخاب می کنند. آن ها ابتدا لباس مناسب خود را برای پوشیدن برمی گزینند و پس از آن به دنبال کفشی می روند که بتوانند با آن ست کنند. باید بگوئیم این روند اشتباهی است که اغلب مردان آن را انجام می دهندو باید بدانید پیش از اینکه لباس خود را انتخاب کنید ابتدا باید کفش مناسبی را برگزینید. پیش از آنکه خانه را ترک کنید در نظر بگیرید که در طول روز قرار است چه کارهایی را انجام دهید. در نظر داشته باشید که تا چه اندازه ای قرار است در طول روز پیاده روی داشته باشید پس از آن کفشی راحت همچون اسنیکر را برای پوشیدن برگزینید. در این شرایط نمی توان از کت و شلواری که حالت رسمی دارد استفاده کرد و یا در صورتی که هوا بارانی باشد اید از بوت استفاده کرد که این کفش ها قابلیت ست شدن با هر لباسی را ندارند. به همین دلیل توصیه می کنیم ابتدا کفش های خود را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی دیگر لباس های مناسب با آن را نیز بپوشید و هیچ مشکلی در طول روز نداشته باشید.

ست کردن و ایجاد هماهنگی بین رنگ کفش و رنگ کت و شلوار

هنگامی که قصد انتخاب کفش و کت و شلوار دارید حتما به تناسب رنگی آن دو توجه کنید تا بتوانید ظاهری زیبا و جذاب برای خود به وجود بیاورید و رنگ متضاد را انتخاب نکنید که حالت زننده ای را به ظاهر و استایل شما خواهد زد و می تواند شیک پوش بودن شما را زیر سوال ببرد به همین دلیل باید نسبت به رنگ کفش و کت و شلوار خود و تناسب آن ها با یکدیگر توجه کافی داشته باشید.

استفاده از قالب کفش و تاثیر آن در جذابیت

اگر تاکنون قالب کفش های خود را به کار نبرده اید بهتر است حالا دیگر کمی به آن نیز فکر کنید. اگر تمایل دارید کفش هایی که استفاده کرده اید فرم و حالت خود را پس از استفاده از دست نداده و به حالت اول باقی بمانند بهتر است از قالب های کفش استفاده نمائید. این قالب ها باعث می شوند تا چرم کفش ترک نخورده و کج نشود و همیشه حالت و فرم خوب خود را حفظ نماید. قابلی های کفش علاوه بر حفظ حالت کفش موجب می شوند تا رطوبت اضافی کفش جذب آن ها شده و مانع از تغییر شکل کفش ها خواهند شد.

 

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر بر اساس قیمت - slider
280000تومان2500000تومان
مناسب برای
مناسب برای
فیلتر بر اساس نوع محصول
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس سایز